Olen tehnyt siis css-pohjaiset sivut, joissa olen käyttänyt javaa sun muuta mausteena. Olen käyttänyt tekstiä ensimmäistä kertaa läpi W3C-validattorilla ja olen onnistunut poistamaan lähes kaikki virheet. Yhtä en saa vain okein muutettua, vaikka se tosi helpolta pähkinältä tuntuukin. Eli: XHTML-valittaa, että javassani määritelty fonttiosuus on sekaisin: [bold]an attribute specification must start with a name or name token.[/bold] document.write("<FONT =('tahoma' SIZE='1')>Tästä alkaa teksti pläp pläp... ( An attribute name (and some attribute values) must start with one of a restricted set of characters. This error usually indicates that you have failed to add a closing quotation mark on a previous attribute value (so the attribute value looks like the start of a new attribute) or have used an attribute that is not defined (usually a typo in a common attribute name) Seuraavassa palstassa valittaa samasta aiheesta: [bold]element "FONT" undefined[/bold] Eli tuo = merkki on alleviivattuna. Voiko joku auttaa??
Jotain vastakkaisen lainausmerkin unohtumisesta... En ole javalla tai html juurikaan leikkinyt, mutta googlella olen selvinnyt pitkälle monessakin asiassa. Ainakin seuraavan löysin ja sainpa jopa toimimaan... [bold]document.write('<font face="tahoma" size=3>Tästä alkaa teksti...</font>');[/bold] Sun esimerkki... document.write("<FONT =('tahoma' SIZE='1')>Tästä alkaa teksti pläp pläp...