1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vaihtoehtoja mod-piireille?

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi jaana 05.03.2005.

1. Jamppeeri

Jamppeeri Guest

Että joo..Se koira älähää johon kalikka kalahtaa.

Hyvää avautumista.

Kätevämpää on vain nykyisin hommata kovoja kuin miljoonia levyjä pyörimään nurkkiin. Kovot kestää sen mitä kestäävät, mutta myös levyt naarmuuntuu hyvinkin helposti että se taas siitä.

Vähän veikkaan että ei kaikki pelit toimi näillä halpis mod piireillä joihin ei voi biossia päivittää.
    Asennuksessa ja takuussa ilmeisesti viittaat itseesi.Noh se nyt ei taas riipu minusta mitenkään..Mutta esim seagaten kovoilla on 5v takuu että että..

Sanoppas mitä yksinkertaista on esim 200levyn röykkiössä? Oli sitten telineessä tai ei.Edessä ne on aina.

Ja sinäkun tunnet minut niin hyvin niin luulisi tietävän että olen oikea marttyyri.

Näin tänään.

2.  
  3. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lähettääs siitä, että mitä teet 200 pelillä?
    Ja kun viittaa laittomuuteen, niin sanoppa mulle, olekko ihan itse ostanut 200 peliä?

Toisekseen kaikki pelit toimivat "halpis-modeilla". Noin 3-4 vuotta vanhalla messiah-modillakin toimii kaikki pelit, niin miksei nykyajan halpis-modilla?

Lisäksi modin kannattajana en ole ainoa. Tälle kannalle on kääntynyt myöskin henkilöitä joilla on kovo käytössä.

Ainiin, takuuhan ei määrää kauan se kestää. Se määrää vain ajan jonka puitteissa valmistajalla on vastuu. Ja sanonpa vain, että tonne pleikan pieneen tilaan sullottu kovo lämpiää ja pamahtaa melko helposti.
    Ja sen jälkeen kaikki tallentamasi pelit ovat kateissa. Levyt sentään voit polttaa uudestaan ja uudestaan.

Viimeksi muokattu: 11.03.2005
  4. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei ole vielä koskaan tullut vastaan peliä mikä ei toimis mod-piirin vuoksi. Ostin heti messiah piirin kun se suomeen tuli ja kaikki pelit toimii edelleen. Myös halpismodeja olen asentanut ja mainittakoon vaikka duo2se joka on erittäin halpa eikä voi päivittää ja silti toimii upeasti. Aliarvostettu piiri vaikka ominaisuudet pelaamiseen riittää täysin. Päivittäminen ei ole tärkeää eikä ees tarpeellista. Ja jos on 200 peliä dvd levyillä niin minkäs kokoinen kiintolevy siihen pitää olla....hmmmmm. Ainakin kallis että kaikki mahtuu. Levyinä niiden hinnaksi saksasta tilattuna tulee reilu 60€

5. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen downloadin kanssa täysin samaa mieltä.
    Ihan tuosta Duo2SE modista lähtien. Itsekkin niitä asennellut aika paljon. Myöskin tämä "Gameloader 12" on hyvä. Tosin ei käy kuin V9/V10 koneisiin.

6. Jamppeeri

Jamppeeri Guest

Muutamalla tutulla on 200ps2 peliä hyllyssä.IHAN AITONA.Missähän kohtaa mahtollisesti sanoin että itsellä moinen röykkiö on?

Myönnetään, että mod-piirissä on omat hyvät ja huonot puolensa, kuin myös kovossa.

Mutta tähän threadiin viitaten kovo on parempi koska etsittiin mod-piirin korviketta.Myöskin kovo on helpompi toteuttaa kuin mod-piiri.Monikaan kun ei omista kuin sen anttila mallin kolvin ja ei välttämättä huvita lähetellä pleikkaria minnekkään.

Ja tuosta takuusta.Takuu ei todellakaan määrää kuinka kauan kovo kestää.Mutta ei niitä 5vuoden takuita myönnetä jollei niistä kovoista suurin osa sitä aikaa ehjänä kestä.Eikä tuo ps2:sen "kolo" ole edes ahdas.

Mutta nyt saa tämä lapsellinen väittely minun puolesta loppua. Jokaisella olkoon oma mielipide näistä.

7. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Täytyy nyt ihan rehellisesti sanoa, etten usko tuohon 200 pelin valikoimaan aitona. Enkä ihan kopionakaan.
    Tosin se nyt on ihan sama onko niitä 100 vaiko 200 taikka kenties 1000. Se on melko vissi, ettet niitä ihan suosiolla kulman takaa olevasta myymälästä löytyvään kovoon mahduta.

Mutta siinä olet oikeassa, että tämä kovo homma on hyvä vaihtoehto modille. Jopa varmaan paras.
    Mutta modia se ei kuitenkaan sivuuta. Modin rinnalle tosin kovo on hyvä ja jossain määrin fiksukin hankinta. Täydentävät toisiaan.

Mutta mitä tulee sitten tähän takuu hommaan. Xboxin käytössä yllättävän moni kovo sippaa. Nimen omaan liian pienestä tilasta. Tilalla ei sinälläään ole merkitystä onko se pieni vaiko hiukan isompi.
    Kyse on siitä, että lämpö kertyy ympärille. Pleikkarin "kolo" on tähän otollinen. Se on täysin suljettu tila. Joten en ikinä usko että kestää mikään kovo täydet 5 vuotta siinä aukossa. Pleikkarissahan ei ole edes säästötilaa kovolle kait. Joten kovo pyörii aina kun kone on päällä. Toisekseen käytöohjeiden mukaan sitä ei saisi pitääkkään sellaisessa. Niissähän lukee ettei saa säilyttää lämpöisessä paikassa. Joten valmistajalla on mahdollisuus jopa evätä takuu.

Mitä tulee sitten väittelyyn, niin tässähän vain hiukan korjataan käsityksiäsi modeista. Koska sinulla tuntui noiden päivitys juttujesi perustella olevan aivan väärä käsitys modeista.

8. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Alkaa menemään aikalailla "juupas eipäs" -väittelyksi.

Itellä(luetaan broidilla) on kovo ja hdadvance, ei vielä ole yhtään peliä osunut kohdalle mikä ei olisi suostunut toimimaan. Itse tykkään tuosta FTP:n kautta siirellä kaikki pelit kovolle, ei tarvitset turhaan poltella levyjä. Kuten jo joku sanoikin, levyjä on aivan liikaa :)

Joskus juottelin vanhaan PS2:n modin, työlästä hommaa, en ole toisten aloittamassa tekemään :)

Itse olen kovalevyn kannattaja juuri tuon tilan takia. Modin ilmanmuuta kuitenkin ottaisin valmiiksi asennettuna jos olisin konsolia tällä hetkellä hankkimassa, ei sellanen koskaan liikaa ole :)

Jaa tämä sivu