vaihto ehtojen vaikeus

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Netti 22.11.2005.

1. Netti

Netti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli mulla on seuraavanlainen ongelma oon aatellu ostaa kohta puoliin uuden emolevyn ja näyttiksen onko vaihto ehto a parempi kun vaihto ehto b eli a)ostan uuden emolevyn jossa kanta socket a ja agp näyttöohjaimen vai vai b)ostan uus emolevy jossa mahdollisuus 64bit prosessorille ja pci-e kortti vaihto ehto a säästän noin vuoden ja saan socket a kantaisen ja agp näyttökortin vaihto ehto b säästän 2-3 vuotta ja saan
    emolevyn missä 64 bit prosessorille mahdollisuus samalla joudun ostamaan uuden prosessorin ja pci-e kortin onko noista uusista prossuista hyötyä jos ei vaihda käyttöjärjestelmää

2.  
  3. kumipuu

kumipuu Guest

AGP väyläistä emoa en enää ostaisi. mihin olisit vielä käyttistä vaihtamassa jos nyt xp? ajattele vähän tulevaisuuteen laitteiston puolelta, onhan uusista prossuista hyötyä vaikka et vaihtaisikaan tulevaisuudessa uutta käyttistä. ei siitä haittaakaan voi olla. tosin sun teksti on vähän sellaista kuin mulla parhaina päivinä, eli kyllä se ajatuksen kanssa piti lukea. mutta ei siinä mitään vikaa ollut, toivottavasti vaan meni tuo ymmärryspuoli oikein päin.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.11.2005

Jaa tämä sivu