Vahingossa poistettu

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi topias 11.12.2002.

1. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kuullut että on ohjelmia millä voi palauttaa kokonaan poistetut kansiot jos niiden päälle ei ole kirjoitettu.Minkä nimisiä ohjelmia ja mistä löytyy.

2.  
  3. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Deleted file analysis utility, softalla saattaa onnistua. Ilmainen ja löydät varmasti kun survot googleen tuon..

4. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koitin tota mut se on tarkotettu uusimmille windows 2000,Nt,XP, mulla me ja ei tykänny toimia siinä. Tarvis löytää joku vanhempi versio.

5. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile sellaista ohjelmaa kun Easyrecovery.
    Löydät kokeiluversioita kun laitat ohjelmanimen hakusanaksi osoitteessa http://www.download.com

6. jekki

jekki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    GetDataBack. Sain sillä ite noin 80% takaisin vaikka levy oli välissä osioitu ja formatoitu ja sen lisäksi kirjoitettu päälle osittain. Ei oo ilmainen, mutta jotain toimii ilmatteeksikin. Esim. ite sain JPEG-kuvat kaikki takaisin rekisteröitymättä.

7. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin osa on saatu takaisin ja osa jäi bittitaivaaseen.Kiitokset hyvistä ohjelma vinkeistä.

8. jekki

jekki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kerro ny vielä, että millä sait ne talteen.

9. Hemmetti

Hemmetti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselleni sattui tässä paripäivää sitten samantapainen tapaus että poistin vahingossa hyvinkin tärkeitä filuja (joista sitten oli varmuuskopiointi "unohtunut" -nimim. Ei täällä mitään varmuuskopiointeja harrasteta). Itse sain filut takaisin 100%:sesti Drive Rescue ohjelmalla joka on freewarea (mutta valmistajan sivuilta http://home.arcor.de/christian_grau/rescue/ sitä ei enää löydy :C ..itse sain ladattua sen jostain muualta.. en muista mistä)

10. topias

topias Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se oli toi GetDataBack ja hukassa oli 8 valokuvaa joista sain 3 takaisin,joku muu ohjelma en muista mikä, toi ajat sitten poistetusta piirustuksesta noin puolet takaisin

Jaa tämä sivu