Moro, Tota ongelma olis sellanen ku näin kaverilla oli sellai skin mikä tekee puukosta "hienomman"(CS:S:ssä) , ja tietysti latasin sen itekki. Sitte pelailin vähä aikaa ja mulle tuli VAC Bannit, en tiedä miksi mutta tuli. Ja kysyisin siis teiltä että onko mahollista saada se pois jotenki? IP:eetä vaihtamalla tai jotain? Kiitos.
Jaaha, mitä oon kuullu, et jos saa VAC-bannit, joutuu ostaa uuden pelin. Tämänhän saa silloin, jos käyttää pikkusen koodeja. Voin olla väärässäkin, mutta minusta se peli on tuolta osin menetetty.
Harvoin olen kuullu, että skinejen käytöstä tulisi VAC-bannia.. Sen kyllä tiedän, ettei clan-wareissa saa käyttää, mutta kai niitä nyt publiceissa, ja muissa normi servuissa saa. Itsellä ollu aina semmoset, eikä mitää ole tullu.
Ei skineistä tuu banneja Mut ei se aina bannaa huijareitakaan.Aikoinaan annoin veljenpojan käyttää toista accoa.Yks päivä tulin töistä, niin tää kossi pelas kountteria kaikki maholliset koodit ja hakit käytössä Vuos on aikaa ja acco toimii edelleen,mut pelikieltookin tuli pojalle jonkun verran
itse olen kanssa saanut yhden acon pois VAC bannilla kavereitten kaa oli hauskaa ehk viikko ja sit menin lappiin viikoks ja kun tulin takasi tuli viesti ''your account has been banned'' uuden acon tein ja uuden css ostin mut ei oo skineistä kyllä bannii tullu vaik kaikki maholliset skinit plus äänet on. aika outo tapaus sulla.