VAC onlgelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Vilka 06.06.2009.

1. Vilka

Vilka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro,

Tota ongelma olis sellanen ku näin kaverilla oli sellai skin mikä tekee puukosta "hienomman"(CS:S:ssä) , ja tietysti latasin sen itekki. Sitte pelailin vähä aikaa ja mulle tuli VAC Bannit, en tiedä miksi mutta tuli. Ja kysyisin siis teiltä että onko mahollista saada se pois jotenki? IP:eetä vaihtamalla tai jotain?

Kiitos.

2.  
  3. GTAIVFAN

GTAIVFAN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaaha, mitä oon kuullu, et jos saa VAC-bannit, joutuu ostaa uuden pelin. Tämänhän saa silloin, jos käyttää pikkusen koodeja. Voin olla väärässäkin, mutta minusta se peli on tuolta osin menetetty.

4. Vilka

Vilka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no sinne meni 20e :p
    mutta kiitos kumminkin

5. Wippies

Wippies Guest

Lähetä viesti valvelle .

6. ProMake

ProMake Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Harvoin olen kuullu, että skinejen käytöstä tulisi VAC-bannia.. Sen kyllä tiedän, ettei clan-wareissa saa käyttää, mutta kai niitä nyt publiceissa, ja muissa normi servuissa saa. Itsellä ollu aina semmoset, eikä mitää ole tullu. :)

7. arffman

arffman Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Ei skineistä tuu banneja :)Mut ei se aina bannaa huijareitakaan.Aikoinaan annoin veljenpojan käyttää toista accoa.Yks päivä tulin töistä, niin tää kossi pelas kountteria kaikki maholliset koodit ja hakit käytössä :)Vuos on aikaa ja acco toimii edelleen,mut pelikieltookin tuli pojalle jonkun verran :)

8. Themu

Themu Active member

Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    itse olen kanssa saanut yhden acon pois VAC bannilla :D kavereitten kaa oli hauskaa ehk viikko ja sit menin lappiin viikoks ja kun tulin takasi tuli viesti ''your account has been banned'' uuden acon tein ja uuden css ostin :D mut ei oo skineistä kyllä bannii tullu vaik kaikki maholliset skinit plus äänet on. aika outo tapaus sulla.

9. kim123kim

kim123kim Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sää vaan oot mennyt koodaamaan tai joku muu sun acollas :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::DD:D:D:

Jaa tämä sivu