1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

V9-V12 tyyppivika?

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi swindler 15.04.2005.

1. swindler

swindler Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko totta että V9-V12 konsolit tuppaavat kärähtämään jos ne modaa?

2.  
  3. Casepri70

Casepri70 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oo ainakaan kuullu. Eiköhän ne kestä ihan samalla lailla, kuin muutkin..

4. swindler

swindler Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No äsken tein vähän googlettamista niin ainakin V12 koneet tuppaa käryämään, ainakin lukupää menee ilmeisesti paskaksi tai jotain. Samassa yhteydessä kovasti puhuttiin myös V9 konsolista, mutta enpä sitten tiedä miten herkästi mokomat hajoaa. Ei innostaisi ostaa HDadvancea ja kiintolevyä + verkkoadapteria moisen takia.

5. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei se itse modaus niitä riko vaan sonyn kehittelemä 12V virta joka polttaa heikon lukupään vaikeammin luettavilla dvd-+r/rw levyillä. V9-V10 koneissa oli mahdollisuus kytkeä LA-Piiri pois 12V virralta ja pudottaa sen käyttämä virta turvalliselle tasolle joka oli tarpeen jos lukupään käämien vastukset oli vaarallisen alhaiset. Eli noita V9-V12 koneita voi palaa ihan ilman modausta jos katsoo vaikka poltettuja elokuvia. Elokuvien lukeminen ei vaan ole koneelle niin työlästä kuin pelien niin sillä niitä ei paljon ole kärynnyt mutta slide tool systeemillä konsoleita menee. Kyllä tuon V9-V10 konsolin modaus ihan turvallista on kunhan sen tekee asian osaava ammattilainen ja tarkistaa lukupään kunnon jonka perusteella harkitsee romeo-modia. Myös V12 konsoliin on olemassa lukuisia lasetrsuojia joista itse käytän diodi+pic suojaa ja toistakymmentä konetta olen modannut menestyksellä. Pari lukupäätä on palanut SummOne suojalla ja siitä olen luopunut täysin. V12 koneesta menee vain lukupää mutta V9-V10 voi kärytä myös LA-Piiri

6. swindler

swindler Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ahaa. Osaatkos sanoa minkä merkkiselle levylle kanattaa polttaa että lukeminen helpottuu? Vai auttaneeko mitään?

7. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei kai se ole kiinni levymerkistä vaan yleensä kopion laadusta ja siitä kuinka "raskas" itse peli on. Jos sulla on V9-V10 kone niin asentaja vaan mittaa lukupään käämien vastukset. Itse olen tehnyt romeo-modin jos vastus on ollut jommassa kummassa tai molemmissa alle 3 ohmia ja yksi sellainen on tullut kohdalle. Toki sen romeo-modin voi kaikkiin tehdä varmuuden vuoksi mutta se sitten haittaa "raskaiden" pelien latausta. V12 mallin kestävyydestä on nyt vähän näyttöä vielä koska konsoli on niin uusi mutta tuo diodi/pic suoja näyttää toimivan. Se sammuttaa koneen ennenkuin vahinkoa aiheuttava virtapiikkii pääsee tekemään tuhojaan. Heti sammumisen jälkeen peliä voi jatkaa ja ei se tiheään sammahtele.

8. swindler

swindler Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei. Kiitos infosta.

Jaa tämä sivu