1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

V9 lukuongelma

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi nassesetä 24.08.2005.

1. nassesetä

nassesetä Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkäs ongelmana on että ei lähde lukemaan mitään levyä, sirisee vain monta minuuttia jonka jälkeen tulee disc read error.
    lukupää on putsattu ja lukupään kiskot rasvattu vaan ei auta.
    eli olisko vikana vakio lukupää paskana vai LA-piiri. niin ja toinen ongelma on että uutta lukupäätä ei saa modpiiri.com:sta koska ne on loppu, eli onko tietoo mistä muualta niitä sais? niin lukupää on 400c versio. (turha ehdottaa gamehousee!!! en ala maksaa käytetystä 79 euroo!!!)

2.  
  3. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kysy www.konsolipiste.com josta löydät puhelinnumeron

Samalla tavalla modpiiri myy tehdaskorjattua uuden hinnalla kuin gamehousekin. Nuo vanhan mallin lukupäät kyllä alkaa olla tiukassa kun ei edes USA divineolla ollut yhtään. Sieltä itse olen tilannut lukupäät pankkikorttia käyttäen (myös visa elektron toimii) ja alle kahdessa viikossa on lukupää tullut. Hinnaksi tulleineen/kuluineen noin 50-60 riippuen kurssista ja lähtöhinnasta.

4. Potti5

Potti5 Guest

Kannatta kokeilla säätää sitä ensin ennen kun uutta menet ostamaan.
    lukupäässä on kaksi pientä ruuvia vierekkäin jossan näkyy pienet jalat eli siis suomeksi sanottuna säädettävä vastus. siihen vain yleismittari ja joku 100 ohmia pienemmälle kumpaakin. ja eikun kokeilemaan. tämä homma toimii myös autosoittimissa ja varmaan muissakin cd/vdv laitteissa mutta muissa laitteissa ei välttämättä kannata 100 ohmia säätää!

5. Peteju

Peteju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedoksi vain että modpiiri.com myy aivan tuliteriä lasereita eikä tehdaskorjattuja...

Tehdaskorjatun huomaa välittömästi kun sen nappaa käteen paketista
    mutta modpiirin laserit on vielä ESD suojilla ja haisevat uudelle
    niinkuin uusi elektroniikka yleensä tekee..

toimivuus heidän toimittamista varaosista on ollut 100%
    gamehousen osien kanssa on joskus ollut ongelmaa.

-Pete

6. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Paskan marjat. 4 kappaletta olen lähettänyt takas ja pyytänyt vaihtamaan koska just tuo suoja puuttuu. Onneksi vaihto on kuitenkin onnistunut ilman ongelmia mutta kyllä se aiheuttaa viivästystä ja vaivaa. Todisteena löytyy modpiiri.comin vastaukset säköpostiini jossa myönnetään että molempia myydää.

7. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos asiassa on käynyt sekaannus, niin et voi alkaa täälä väittämään että he myy tehdaskunnostettuja uuden hinnalla.
    Viittauksestasi tulee mieleen, että ne myisi ihan pääsääntöisesti näin lasereitaan.

Itsen olen saanut ainakin ihan uusia lasereita sieltä myöskin. Tästä oli aiemminkin puhetta.

Gamehouse tosin myy hirveällä hinnalla näitä tehdaskunnostettuja lasereita. Mutta se onkin heidän tarkoitus.

8. Peteju

Peteju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jaa-a en tiedä sinun tapauksesta / tapauksistasi
    mutta itse olen tilannut useamman kerran ja aina on ollut uusi
    lootassa.. eikä ole ollut ongelmaa, tosin voihan se olla, että
    myyvätkin jos uudet on ollu loppu.

ainoa mitä olen saanut viallisena on ollut
    Duox2 piirejä triplabuutti vialla
    sekä Duo2Se piirejä jotka on kosahtanut
    jonkinajan kuluttua asennuksesta syyksi mainittiin viallinen erä.

-Pete

Viimeksi muokattu: 07.09.2005
  9. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Teilläki on nyt ihan oma lehmä ojassa kun melkein samaa puljua ootte että älkää viittikö vinkua. Virheet on virheitä ja sillä siisti. Mister täydelliset vaan nyt tyytyy siihen että modpiiri myy myös tehdaskorjattuja ja vielä epärehellisesti uuden hinnalla. Ja jos olen 6 laseria ostanut ja 4 niistä on ollut korjattuja niin miltä kuulostaa. Sisäänostohinta on edullisempi korjatulla.

Onhan se hienoa omaa firmaansa tällaisessa paikassa mainostaa ilmaiseksi ja vielä kehua liikettä minkä kans on kimpassa. Ei siinä mitään. Tämä alkaa olla 2 viikkoa vanha viestiketju ja yhtäkkiä Shadownki herää äkisemään. Oot varsinainen veikko.

Viimeksi muokattu: 08.09.2005
  10. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kovasti tuo www.konsolipiste.com saa pojoja sulta...

Joka tapauksessa minulla ei ole ollut vastaavaa Petrin kanssa.
    "Heräsin" äkisemään, koska vastasit Petrille asiasta... sanotaan nyt vaikka aika arveluttavasti.

11. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No käytän molempia ostoksiini suomesta konsolipistettä ja modpiiriä. Modpiiri on ainoa jonka kanssa on aina vähän äkinää. Ainoat modeja asentavat liikeet joita ei työstään moitita on konsolipiste ja gamehouse. KAIKKI muut saa miinuspisteitä foorumeilla ja dc++ chattipiireissä enemmän tai vähemmän. Eli ei noita hyviä paikkoja suomessa montaa ole. Miinuksena gamehouselle asennusten hinta mutta empä ole kuullut että asennuksista kitistäis niinkuin muiden kohdalla. Ja noita lukupäitä ei suomessa myy kuin modpiiri, konsolipiste ja gamehouse. Ainoana konsolipiste ei myy ollenkaan tehdaskorjattua. Siksi sen mainitsen usein. Myöskään en ole kuullut että konsolipistettä moitittais asennuksista.

Lisäksi tämän foorum ketjun on tarkoitus auttaa kysymyksissä ja modienkin hankinnassa ja konsolipiste myy suomessa halvimmat piirit.

12. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joten pysy sinäkin asiassa, älä mainosta pelkästään.

Ja nyt puhut ainakin kakkaa. Ainakin noi suosituimmat modit on ihan euroissa halvempia Modpiirissä, kuin mitä ovat Konsolipisteessä.
    Mene vaikka katsomaan.

13. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä meinaan mainostaa toisten liikettä. Omaa ei ole ja jos olisikin niin en alentuisi sitä täällä mainostamaan. Konsolipisteen sivut ei ole ajan tasalla vaan siellä on käytössä päivän hinnat ja soittamalla selviää. Esimerkiksi V12 lukupää lähti viimeksi 40€ ja infinity 50 eli ei muualta siihen hintaan.

14. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh, kandeis kyllä laittaa sivuilleen ne oikeat hinnat.
    Ei tää bisnes kuitenkaan mitään torikauppa meininkiä ole ja kaikki lukee sivuilta mitä maksaa.

Joka tapauksessa ei jaksa jauhaa. Olet tuonut jo aika hyvin selväksi, että jotain kytköksiä sullekkin sinne konsolipisteeseen on.
    Tai muuten vaan haluat mainostaa ja mustamaalata oikein urakalla.

Minulla ei kuitenkaan ole modpiirin kanssa ollut ongelmia. Joskus risoja modeja tullut, mutta ne on saanut vaihtaa jne. kuten pitääkin.
    Jos sinulla on ollut myöskin joskus pienehköjä ongelmia, niin olet kuitenkin asiat saanut hoitoon. Sehän on pääasia?

15. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo kyllä tämä jauhaminen saa riittää. Ainoa minkä enää haluan sanoa ettei oo mitään kytköksiä konsolipisteeseen. Sen omistaja ei edes tunnistaisi minua nimeltä jos kysyisit. Teistä nyt on näyttö kytköksistä modpiiriin. Eli todistappas väittees minun kytköksistä ennenkuin tuollaisia väität.

16. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    On tosi, että kytköksiä on modpiirille. Mutta ei se silti tosiasioita muuta.

Se onko sinulla kytköksiä Konsolipisteeseen on asia, joka ei muo kiinnosta. Mutta kovasti olet sitä mainostanut tässä aiheessa ja puolustellut. Vaikka mitään puolusteltavaa ei olekkaan.

Minä vain loppupeleissä sanoin vain, ettei minulla ole ollut lasereiden suhteen ongelmia modpiirin kanssa. Laserit on olut uusia mitä minä olen saanut ja toimineet.
    Sen vain toin esille.

Mutta mitäs sinä teit? Vedit tähän jopa modpiirien hinnat ja asennusjäljet jne.

17. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No tuossahan juuri sanoin että miksi mainostan. Eli on edullinen, rehellinen ja työnlaatu on hyvä. Jos joku kysyy mistä edullinen ja luotettava asennus tai halpa piiri/lukupää niin tottakai sanon. Jos et sinä ymmärtänyt sitä noista viesteistä niin hyrise itsekses. kyllä täällä lukijoita riitää jotka ymmärtää.

Minulle on tullut tehdaskorjattuja uuden hinalla. Sitä tosiasiaa ei tuo sinun vikinäs muuta miksikään.

18. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olenko muuta väittänyt? Sanoin yhä edelleenkin, että minulla ei ole ollut vastaava, eikä käytäntö ole varmaan tarkoistusperäistä.
    Ihan samaan tapaan sinun "vikinäsi" on turhaa, koska minulla on toisenlaiset kokemukset Modpiiristä.

Miksi mainostaa asioilla, jotka ei aiheeseen kuulu?

Ihan sivumennen sanoen, äkkisiltään voisi sanoa että olet sieltä konsolipisteestä joku ihminen tai asiakas, joka saa tästä nyt hyvää bonusta. Tähän tietysti vastaat ettei asia ole näin. Mä vastaan jo etukäteen EVVK.

PS. Oletko muuten huomannut, etten ole viellä kertaakaan alkanut mainostamaan suoraan ketään tässä aiheessa tai haukkumaan?
    Sentään jotain minäkin opin. :D

19. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pistin kaverin asialle ja kysymän näitä maankuuluja "päivän hintoja", niin tulos oli seuraavan lainen:

Matrix Infinity 55€
    V12 laseri 50€

Eli Matrix maksaa saman "päivän hinnallakin" kuin mitä sivuilla on.

Modpiirissä hinnat sivujen perusteella ovat seuraavan laiset:

Matrix Infinity 52€
    V12 laseri 43€

Laseri siis huomattavasti halvempi ja modi hivenen halvempi modpiirissä.

20. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo laserin hinta on laserille telineineen. Tänään juuri laitoin infinity tilauksen ja 50. Ja jos nyt viittisit lopettaa tuon jauhamisen jo. kyllä sulla nyt näyttää asia jotenkin painavan vaikka lukee viestissä EVVK.

Viimeksi muokattu: 09.09.2005
  21. Shadown

Shadown Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ok. On sitten telineineen. Tosin en paljoa käyttötarkoitusta näe sille.

Ja tosiaankin. Minua kyllä vaivaa, koska hinnat on ihan toista sivuilla ja jos "ulkopuolinen" kysyy hintoja, niin ne ovat samat kuin sivuilla.

Miten ihmeessä sinä saat Infinityn 50EUR hintaan ja muut 55EUR hintaan?

Paljousalennuksia ei kannata sekoittaa, koska Modpiiri antaa alennuksia enempi ostettaessa ainakin.

Ja toi EVVK tarkoittaa sitä, miten suhtaudun sinun suhdetta konsolipisteeseen. Olisi varmana muutkin lukijat innoissaan tiedosta miten sieltä saa halvemmalla kamaa.

Jaa tämä sivu