1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Väärät" kellonajat oikeiksi

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Lasse87 11.06.2006.

  1. Lasse87

    Lasse87 Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luin äsken, että monet ovat ihmetelleet sitä, miksi viestien kellonajat ovat väärät. Ongelmahan on oikeastaan ratkaistu, että siinä sovelletaan Kanadan aikavyöhykettä.
    Ehdotukseni on, että ajat näkyisivät eri käyttäjillä erilaisina riippuen, mistä aikavyöhykkeestä käyttäjä on. Minä kun olen Suomesta, niin näkisin viestien kellonajat suomenajassa. Samalla saksalainen näkisi saksanajassa jne. Mutta mikäli ei ole rekisteröitynyt AfterDawniin, (Elikkä on Guest) niin hän voisi IP-osoitteensa avulla nähdä kellonaikansa oikeana.
    Tämä päivitys voisi olla ihan hyödyllinen mikäli vaan toteutettavissa :)
    EDIT: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/328632 Luin juuri äsken tämän ketjun, kiitti muute että olette jo toteuttamassa tätä!
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2006
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos päivitys tulossa kellonaikoihin niin ok, mutta ei minua ole "väärä" kellonaika koskaan häirinnyt. no postauksissa olen kiinittänyt niihin huomiota en muuten.
     
  4. Lasse87

    Lasse87 Regular member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei minuakaan ole haitannut, mutta uudistukset vain parantavat AfterDawnin suosiota ja käyttömukavuutta :) Jopa loistavammaksi kuin nyt.
     
  5. pedrof

    pedrof Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Taytyy sanoa, että kun pää on semitä on, ei aina huomaa onko ilta vai aamu. Olisi ehkä hyvä, jos näytöllä olisi kurantti aika.
     
  6. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Muutos tuohon on tuloillaan joten se siitä, odotellaan rauhassa vain. Jos haluaa kellonajan nähdä koneella, niin windows osaa sen kyllä näyttää tuossa tehtäväpalkissa.
     

Jaa tämä sivu