Väärä firmware päivitys a-link rr24 (c):ään

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Nuppeli 17.01.2008.

  1. Nuppeli

    Nuppeli Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkäs piti saada natti pois tuosta RR24sesta ja siinä säädin aikani kunnes tajusin että sehän pitää päivittää.. Joten latasin päivityksen tuohon RR24seen ja asensin sen sinne ja sitte tajusin että tuo motukkahan on RR24 (c). Eli nyt se ei enää toimi ollenkaan. En pääse nettii ja vähän väliä se valittaa että on vajaa tai puuttuva liitettävyys. Enkä pääse enää modeemin sisälle (eli sinne http://10.0.0.2). Ois hienoo jos joku osais sanoo et mikä auttais. Kiitos.
     
  2.  
  3. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Käyttöjärjestelmän "Internet-protokolla (TCP/IP)"-asetuksissa valitse "[X]Käytä seuraavaa IP-osoitetta" ja kirjoita seuraavat asetukset:

    IP-osoite: 10.0.0.1
    Aliverkon peite: 255.255.255.0
    Oletusyhdyskäytävä: 10.0.0.2

    A-Linkin asetuksiin http://10.0.0.2/

    Kun asetukset on tehty niin muuta TCP/IP-asetukset takaisin automaatille.
     
  4. Nuppeli

    Nuppeli Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei meinaa toimia tolleen.. pitäskö saada jotain tarkempia tietoja kyseisestä ongelmasta?
     
  5. JOKERI1

    JOKERI1 Member

    Liittynyt:
    19.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oletko tehnyt NAT muutoksia boxsiis? mulla on sama boxi eikä sen muutoksen jälkeen enään pääse mutteleen niitä tietoja muutakun resetoimalla koko boxin.

    jos omistat a b tai c malli ei kannata resetoida koska niissä on tyyppi vika ja NAT asetukset katoo koko setupista. EIKÄ TAKUU AUTA MITÄÄN. Tänään just kävin valittaan että ne asetukset on kadonneet kokonaan ja sanottiin vaan et on tyyppi vika.
     
  6. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siellä kyljessä olevasta kolosta neulalla ynm.lla resetoi. Ja jos motukka ei toimi enään, voita yrittää vaihtaa takuussen (itsellä onnistui aikanaan) josko aikaa jäljellä.
    Resetoinnin jälkeen päivitä firmware lue ohjeet huolella, ja ohjeen kohta 3. mukaan nat pois päältä.
    Tuossa uusimmassa firmw. päivityksessä pitäisi olla juuri nat.iin ja palomuuriin liittyvää.

    http://support.a-link.com/rr24/upd_rr24c.htm

    ftp://ftp.a-link.com/rr24i/FullUpdate-Recovery.pdf

    http://support.a-link.com/rr24/upd.htm

    Seuraa alla olevia kohtia päivittääksesi modeemin:
    ---------------------------------------------------
    1. Resetoi modeemisi tehdasoletuksille.
    (HUOM!! Tämä on tärkeää, koska muut kuin tehdasoletusasetukset
    voivat aiheuttaa modeemin jumiutumisen)
    2. Avaa Internet selain ja mene osoitteeseen http://10.0.0.2
    3. Username = admin , Password = password
    4. Mene TOOLS valikosta Update Gateway sivulle
    5. Selaa päivitystiedosto "*.img" hakemistosta johon se on tallennettu
    6. Paina Update Gateway painikkeesta
    7. Odota noin 5 - 10 minuuttia että modeemi päivittyy ja käynnistyy uudelleen
    (HUOM!! ÄLÄ KYTKE VIRTAA POIS MODEEMISTA KESKEN PÄIVITYSTÄ,
    SE VOI JOHTAA MODEEMIN JUMIUTUMISEEN)
    (HUOM!! Modeemi näyttää "Upgrading..." ilmoituksen kun uusi koodi on latautunut modeemiin,
    mutta päivitys ei ole valmis ennen kuin modeemi on uudelleen käynnistynyt itsekseen.
    Älä kytke virtaa pois modeemista ennen kuin modeemi on uudelleenkäynnistynyt)
    8. Tyhjennä Internet selaimen välimuisti.
    (HUOM!! Uusi firmware sisältää uusitun hallintasivuston ja et voi avata uutta hallintasivustoa
    jos vanhan hallintasivuston sivuja on edelleen selaimen välimuistissa)
    9. Resetoi modeemi tehdasoletuksille TOOLS - System Commands valikosta Reset to Factory Defaults painikkeella

    HUOM!! Jos olet tallentanut config.bin tiedoston vanhemmalla Gateway versiolla 3.6.0c,
    ei kyseinen bin tiedosto toimi uuden 3.7.1 version kanssa.
    Ota yhteyttä A-Link tekniseen tukeen jos päivityksen kanssa on ongelmia.
    Soite: +358 600 41020 (2.67Eur/min + pvm)
    Sähköposti: techsupport@a-link.com
     
  7. Nuppeli

    Nuppeli Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin kiitosta teille kaikille todella paljon! nyt pelaa hyvin pelit ja vehkeet :)
     

Jaa tämä sivu