Mitä uutuuksia tulossa vuodelle 2008, jotka ovat odottamisen arvoisia? Fallout 3 HL2 EP 3 (Itse peli varmaan kestää tunnin ja lisänä tulee taas kaikki mahdolliset roskat) Alan Wake Tämän vuoden pelit eivät omasta mielestäni olleet mitenkään rajoja rikkovia: Biosock Half life 2 EP 2 / TF2 / Portal Crysis Elder Scroll: Oblivion
huhujahan on myös liikkeellä Battlefield 3 pelistä, mutta mitään ei ole vielä virallisesti myönnetty EA:n tahi Dicen suunnasta.
Samoten ku ARMA 2, mutta kun nämä tulee molemmat myös konsoleille niin saapa nähdä mitä tulee olemaan...
Deus Ex 3 on tulossa. http://www.v2.fi/uutiset/pelit/1167/Battlefield-3-paljastui/ Tuon mukaan näyttää Battlefield 3:nkin olevan tulossa.
Ja eikös tämä uusin Splinter Cell Conviction tule myös. . . 2008 Vuoden alussa, ainakin mitä katoin yhtä julkaisu päivää... Voi tosin olla väärää tietoa. Korjatkaa joku jos tietää! Täällä pelin kotisivut
Tuleeko tää jo ens vuonna?? Mulla on sellanen käsitys että vuonna 2008 PS3:lle ja XBOX 360:lle, ja PC:lle vasta 2009..... Kun PC pelejä kuitenkin kyseltiin...
Juu, kyllä se tulee PC:lle vasta myöhemmin... Mikäli Wikipediaan on uskomista! Ja miksi emme uskoisi : D
Eikös Far Cry 2 pitäis ilmestyä tossa 2008 keväällä? Itse odotan tätä PC-peleistä eniten. Tässä on pelivideo FC2:sen demosta.
Itse luin jostain, että vuoden 2008 loppupuolella tulisi. Varmaahaan mikään ei vielä ole kun GTA:t, niiden tekijät ja julkaisijat tuntee. Voi ollakin että tulee vasta 2009. Toivottavasti ei..
Aika VANHOJA pelejä tulossa. Nuo ei ole uusia ideoita nähnytkään FPS:reita jossa ehkä joku yks uusi ase, todennäköisesti ei sitäkään. Jatko-osat on yleensä sitä että paras ominaisuus pelistä poistetaan ja parannetaan hieman grafiikkaa. Bioshock esimerkkinä, joka tosin on hyvä peli mutta poistettu ne mitä teki system shockista hyvän. Kokeilis edes varastaa ideoita hyviksi todetuista, nuokki sais jotenki yhteen peliin ympättyä: Deus Ex Fallout X-COM: UFO DEFENCE = Exfall Defence
Ite odottelen Rainbow Six Vegas 2 peliä kuin kuuta nousevaa, tuli ensmästä osaa pelattua ja nii piruste, toivottavast ei tule olemaan floppi.
2142 ei ole bf3, eikä Haywire sitä tarkoittanutkaan. Vaan tätä http://www.digitalbattle.com/2007/10/09/breaking-battlefield-3-leaked-info/