Uutta TV:tä n. 800€:n budjetilla

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Axu_ 12.12.2009.

1. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Ties kuinka vanha kuvaputki sanoi sopimuksen irti ja olisi aika päivittää talouden vastaanotin nykypäivän tasolle. Vaihtoehtojen määrä ja oma tiedottomuus vaikeuttaa kuitenkin valintaa. Harkinnassa on tällä hetkellä LG:n 42" 42LH300-malli (688€) ja Samsungin 37" LE-37B558-malli (799€). Onko noista jommasta kummasta uudeksi töllöksi? Molemmat ovat LCD-telkkareita, mikä ero LCD:llä ja plasmatekniikalla on? Muita hyviä ehdotuksia 800 euron hinnalla?

2.  
  3. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    täältä pisteet tuolle LG 42LH3000:lle. lue tuolta aikaisempia viestiketjuja missä ollaan puhuttu tuosta televisiosta. itse ostin sen tuossa vähän aikaa sitten ja todella tyytyväinen olen.

4. Nuggu

Nuggu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tekniikasta sen verran että

JOS jaksat katsoa tämän videon ja osaat amerikkaa kuunnella niin olet asiasta mykke viisaampi
    http://videos.howstuffworks.com/labratstv/3542-how-lcd-and-plasma-tvs-work-video.htm

Ja nyt koitan käyttökokemuksella vastata tuohon Plasma vs. LCD kysymykseen!

Itse olen ainakin omalla silmälläni huomannut että värit ne vaan toistuu paremmin, syvemmin ja värikkäämmin plasmatelkussa. Uusimmilla plasmoilla vielä paremmin (itsellä kohta 3 vuotta vanha 42" Panasonic)

Teräväpiirtokuvaa (itsellä HD ready) katseltaessa lcd:n ja plasman ero ei ole mielestäni kovin suuri, kuten ei myöskään fullhd:n molemmilla telkkareilla... Led-telkkarit samaten.

Testit tehty omassa- ja kavereiden olohuoneissa

Itse panostaisin vähävirtaiseen telkkariin.
    Mutta jos kuvanlaatu korvaa kulutuksen niin plasma

5. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Ok, kiitos tiedoista. Eiköhän näillä jo uusi telkkari saada. :D

Jaa tämä sivu