Jep, eli konetta ollaan hankkimassa, ja kun en itse näistä osista paljoakaan tiedä niin pyydän viisaammilta apua. Koneen olisi tarkoitus tulla ihan netissä surffailuun ja muutaman vuoden vanhojen pelien pelaamiseen. Budjetti pyörii siis siinä 400-450€ paikkeilla eikä käyttöjärjestelmää tarvitse budjettiin laskea. Ehdotuksia ja kysymyksiä otetaan vastaan. E: Ja saahan se mennä vaikka alle ton budjetin, toivon vaan mahdollisimman hyvää hintalaatusuhdetta paketilleni.' E2: Ei siis mitään muuta kuin itse kone. Näppis, näyttö, hiiri sun muut valmiina.
Moi. Näyttöä ei samaan hintaan tarvi laskea? http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=9704,64382,20920,34019x2,65640,51985,62446 Tossa on 1 ehdotus. pelejä pelailee kivasti. Mukana ei ole näyttöä.
Juu, näyttö siis on jo. Toi vaikuttaa ainakin budjetin kannalta melko hyvältä. Muusta mä en sit osaakkaan sanoa, mut jos kerran pelit pyörii niin mikäs siinä. Joku vois toki varmistaa vielä ton paketin hyväks tai kertoa oman ehdotuksensa.
Ihan hyvä ehdotus, mutta näyttikseksi ottaisin tämän: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/50980 Koska tuolla taitaa ne pari vuotta vanhat pelit toimia paremmin. Itelläni oli 2600xt ja ei sillä toiminut dx 9.0c pelit kunnolla. Esim. History Channel: Civil war ja Vampire Masquerade Bloodlines bugittivat oikeen urakalla. Tosin se saattoi johtua ajureista (ostin 2600xt:n vajaa vuosi sitten), ehkä ne nyt toimisi paremmin.
Sanoisin että näytön ohjaimeksi geforce 8600GT tai jos muutama kymppi liikenee lisää niin radeon hd3850. Saisi ihan mukavasti lisää potkua. Näyttää saavan jo 121 euroon uutena.
Sapphiren 256Mb mallia saa alle 125 euroon ainakin MJT Finland, multitronic, famiko ja poropekka. Siitä en sitten tiedä kenelle Sapphire kelpaa mutta itsellä ainakin pelitti moitteetta.
Jaa, no ainakin kuuleman mukaan sapphiressa huutaa tuuletin kun sirkkeli. Tiedä sitten.. Mulla club3d ja hyvin pelaa
Itellä on suurinpiirtein samanlainen paketti ja kyllä tuolla hyvin pelaa normi pelejä ei mitään raskaita pelejä mutta kaikki tarvittava menee läpi suosittelen jos ei mitään huippu pelei pelaa. Ja itellä on vain HD versio ja passiivilla niin ei ole sitä melua haittana.
Itelläkin samantyyppinen paketti kasassa,näyttiksestä tosin sen verran että,katoppa vaikka huuto.netistä...Itse ostin tämän sieltä tuossa kun laittelin oman koneen vasta uusiksi ja,annoin oman "vanhan" koneeni 7v pojalleni(AMD 64 3200+,2x512 Mushkin Redline,Ati 2600XT DDR4)Ja,tuota näytönohjainta ei tosiaan ollut tarkoitettu yhtään raskaampaan pelaamiseen.Kyllähän se sillä tietenkin Turtlesia pyörittää ihan näyttävästi mutta,ei ihan riittänyt enää omiin tarpeisiini.Tästä nykyisestä näyttiksestä maksoin 100e.Ja,kepittää kevyesti kaikki näytönohjaimeksi kaavailemasi vaihtoehdot kympillä.
HD3850 olisi ihan passeli näyttis tuohon pakettiin. 9600gt on kuitenkin 50€ kalliimpi. Kannatan tuota E2160 ja HD3850.
tuo kone minkä osat laitoit tuohon niin olisiko tuo hyvä pelaamiseen ??? pyörittäisiköhän counter-strike source ea ??
Pätevältä tuo kone näyttää pelaamiseen. Css:n pelaamiseen ei tarvitse mitään hirmu tehoja ja pyörii sulavasti halvahkolla läppärilläkin.