Uutta pelikonetta ostamassa, mielipiteitä kiitos.

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Livinki 27.08.2008.

1. Livinki

Livinki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli, jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa olen ostamassa uutta pelikonetta. Koska olen köyhä opiskelija, olen kinkkisessä tilanteessa ja täten tulen pyytämään tietäjien apua. Eli, kannattaako minun panostaa kerralla hieman enemmän ja valita Nubsterin johonkin threadiin jo postaama kokoonpano (multitronicilta taisi olla):

SAMSUNG SATA 22X DVDRW MUSTA WO/NER € 22,10
    ASUS P5Q PRO € 108,25
    SMG F1 640GB 3.5" SATA2 7200RPM 16MB € 65,45
    CORSAIR PSU 520W 12CM FAN ATX EPS12V 80+ € 96,80
    ANTEC PERF ONE ATX MIDI P182B NOPSU BLAC € 119,80
    4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM KIT € 66,45
    CLUB 3D HD 4870 PCIE 512MB GDDR-5 2X DVI € 244,60
    INTEL CORE 2 DUO E8500 3,16GHZ TRAY € 155,25
    OCZ VENDETTA 2 CPU COOLER € 36,45
    VISTA HOME PREM SP1 64B, FI, OEM (1) € 100,45
    Tietokoneen esiasennus € 50,00

YHTEENSÄ: € 1 065,60 + pk ~20€

Vai, tyytyä "paketti" koneeseen, joka on halvempi: http://www.tehokaskone.net/ArnadaSilent.html

Näin aluksi ajattelin pelkkää keskusyksikköä käyttiksen kanssa, paremman näytön sun muut ajattelin jättää tuonnemmaksi, jotta olisi varaa muuhunkin ruokaan kun kaurapuuroon.
    Mielipiteitä perusteluiden kanssa kiitos, pahoitteluni jos posti vaikuttaa sekavalta.

2.  
  3. blindpeer

blindpeer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo Nubsterin kokoama paketti on pätevä niin tehoiltaan kuin hinnaltaankin eli se ehdottomasti (jos noista kahdesta täytyisi valita). Vinkki1: Säästät helposti tuon 50€ kun kokoat itse koneen. ;)

EDIT: Vinkki2: Tilaa osat Saksasta niin säästäisit myös selvää rahaa...

Viimeksi muokattu: 27.08.2008
  4. Livinki

Livinki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11