Hei! Olen nyt tullut siihen päätökseen että ostankin pöytäkoneen ,läppärin sijasta. Kone pitäisi olla tehokas ja siinä pitäisi pyöriä uudet ja tulevat pelit kuten esim:Crysis. Konetta en ala itse kokoamaan itse, koska en osaa eli voisitteko linkittää valmiita tehokkaita konepaketteja. hintaluokka olisi:n1000-1300e
Vaikket ala kasaamaan kannattaa varmasti osista koota ja tilata osien yhteydessä kasaus joka maksaa noin 40-50e.
Ok,kiitos vastauksestasi. Eli kun komponentit on valittu he kasaavat koneen valmiiksi, jos niin haluan? Voisiko joku lähettää hyviä kokoonpano vaihtoehtoja Vaatimuksia -Tehokas pelikäytössä,ensi vuodenkin pelit pitäisi pyöriä -hljainen -Tarvitsen vain valmiin koneen ja käyttöjärjestelmän -64bit Vista -Hinta 1000-1500 Mitä mieltä olette tästä:http://www.jimmspc.fi/tuote/JIMM-PRO-GA-OC?t=false
kyllä. valmiskokoonpanoihin ei kannata mistään syystä rahojaan sijoittaan. todellakin, kannattaa käyttää sitä kasauspalvelua niin saat rahoillesi paljon enemmän vastinetta, tuota kokoonpanoa ei kannata edes harkita. Windowssin asennuksenkin saa optiona: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/800170?classid=14 tässä huomattavasti tehokkaampi, hiljaisempi ja kaikinpuolin parempi vaihtoehto: syyt valintoihin: -2kpl hd 4850 näyttiksiä crossfiressa, hd4850 on tehokkaampi näyttis kuin 9800gtx -Erittäin hiljainen modu82+ poweri, jossa on vakaat ja vahvat +12v linjat kahdelle 4850 näyttikselle -e8400 hyvä dualcore, tray versiona=ei sisällä huonoa referenssi jäähdytintä. -OCZ Vendetta 2 prossucooleriksi, huomattavasti referenssiä tehokkaampi. -4gb A-datan muistia 2gigan kampoina -P5Q Pro emolevy, joka tukee crossfirea 8x8 tilassa, uusin p45-piirisarja. x16x16 cf on todettu melkeimpä hyödyttömäksi hd4850 crossfirelle. -wd640aaks kovo, nopeat 320g platterit. -64bit vista=tukee 4gb muistia. -Antecin laatukotelo, suht hiljainen ja hyvät ominaisuudet. -peruspolttava dvd/cd -asema
Kiitos vastauksestasi! Harkitsen nyt tuota.Eli pyörittääkö tämä kone Crysistä ja ensi vuodenkin pelejä?
eihän mikään kone pyöritä crysistä max asetuksil sil 1920x1200 resol mut khyl uskon tolla pystyy hyvin pelailee
tommosta resoo ei ookkaan, mut kyl 1920x1200 resolla se jo pyörii aivan high endillä. Kyllä tuolla koneella pystyy 1600resolla hakkaan jo very highlla crysistä.
Kukaanhan ei voi tietää varmaksi, mitä pelintekijät keksivät, mutta varmaan nyt vuoden verran voi luvata hyvinkin sujuvaa pelaamista. Eiköhän tulevissakin peliessä ole mahdollisuus tiputtaa grafiikan yksityiskohtia siten, että ne pyörivät sitten hieman vanhemmillakin koneilla ihan mukavasti. Itse ostaisin silti nyt vain yhden näyttiksen ja asennoituisin suosiolla vaihtamaan sen vuoden-puolentoista kuluttua pari sukupolvea uudempaan. Näyttis nimittäin se ensimmäisenä rajoittava tekijä yleensä on, vaikka esim. tuleva Alan Wake -peli "lupaa" vaatia reilusti prossutehoakin fysiikkamallinnukseen. Paketista voisi halutessaan kai säästääkin hieman: - tyytyy halvempaan koteloon (vaikkakin ehdotettu kotelo sopii hyvin tehokkaalle koneelle, varsinkin jos siihen tulee monta kiintolevyä) - emoksi voisi riittää esim. MSI P45, maksaa alle satasen - jos tyytyy yhteen näyttikseen, virtalähdekin voi olla hieman "kevyempi"