Eli olisi tarkoitus ostaa uusi kone kun mun vanha on niin ärsyttävän hidas Kone pitäis olla pelikäyttöön, nettisurffailuun, yms. yms… Budjetti on vähän päälle 900e mutta ehdottomasti alle tonnin. Ja siihen pitäisi sisältää osat, käyttöjärjestelmän, kasauksen sekä postikulut! Nykyisestä koneesta voisin käyttää näppiksen, hiiren, näytön ja kaiuttimet. Olen ajatellut seuraavanlaista kokoonpanoa: Prossu: Q6600 Näyttis: Club 3D 8800 GT 512MB Emo: IP35 Kotelo & Virtalähde: Antec Sonata III Muisti: 2x Buffalo 1GB DDRII 800mhz PC2-6400 Kovo: Samsung T166 500GB Dvd asema: Samsung Sata 20x DVDRW Musta WO/NER Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 32bit Ajattelin tilata multitronicista (?) jolloin kasaus maksaa 50€ + pk:t 20e Sopiiko osat yhteen? Parannusehdotuksia? Tarkoitus olis saada koneesta halvempi tehoja tiputtamatta…
Itse ehdottaisin tämmöstä, kun budejtti on aika hyvä: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=66939,56186,52841,34019x2,64432,75018,62912 eli tossa on uusin GF8800 GTS 512mt g92, joka on varmaan parempikin kuin 8800 gt ja saatavuuskin ehkä parempi. Ja jos ei peukalo ole ihan keskellä kämmentä, niin kannattaisi kyllä kasata kone ihan itse. Siinä ei pahemmin oo mitään vaikeata, muuta ku se prossun kiinnittäminen? Säästäisit siinä sen 50€. Ja jos et osaisi, nii voisit kysyä neuvoa täältä afterdawnista/lueskella muilta palstoilta (muropaketti yms.). Edit: Tietysti helmikuussa tulisivat uudet amd ja intellin prossut, jos niitä jaksaisit odottaa . Mutta jos on ihan hinku/kiire nii tää paketti ois iha ok!