Uutta pelikonetta 700-900€

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Jarsk4 25.10.2011.

1. Jarsk4

Jarsk4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli neljä vuotta vanha läppäri alkaa ketuttamaan siihen malliin että ajattelin pöytäkoneen hankkia. Jimm's:iltä oon katellu komponentteja mutta itellä tiedot niistä ei riitä järkevän paketin kasaamiseen niin tarttisin teidän apua.
    Oon tässä sieltä niitä valmiiksi kasattuja koneita, mielipiteitä niistä? Tuleeko paljon halvemmaksi ostaa komponentit ja kasata itse?
    Käyttistä en välttämättä mukaan tarvi.
    FullHD näyttö löytyy mutta nykysellä koneella ei voi kattoa. Näytönohjain ei tue?

Edit: FullHD asiaa.

Viimeksi muokattu: 25.10.2011
  2.  
  3. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Kasausta tuossa setissä ei ole, mutta Silent rigistä tai SystemaStoresta ostettuna sekin mahtuu vielä budjettiin.

Kovalejen hinnat on ihan taivaissa, mutta pakko sellainen on koneeseen laittaa.

4. Kasper79

Kasper79 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos tohon hintaluokkaan meinaat rakentaa niin säästät reippaasti rakentamalla itse. Jos se itse kasaus on kynnyksenä niin 35e maksaa kasaus joten et häviää isompia summia vaikka delegoisit sen eteenpäin.
    Saat kaiken lisäksi olla mukana rakentamassa/suunnittelemassa joten opit siinä samassa jotain uutta! Ja suunnitteleminen on tottakai maksutonta.

5. Jarsk4

Jarsk4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kasaus olis tarkotus tehä ite että tosiaan oppis jotaki että tulevaisuudessa voi helpommin sitten vaihtaa palikkaa. Mietin myös vesijäähdytyksen asentamista joskus tulevaisuudessa, kellotukseen ja koneen hiljentämiseen, asettaako vaatimuksia kotelolle?

Tuommosta koteloa katoin, sais vesijäähyn myöhemmin laitettua

6. Anthonis6

Anthonis6 Member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    18
  7. Vipetzki

Vipetzki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos tuohon hintaan haluaa niin se pitää tilata nyt ja maksaa etukäteen nii saa sen tuolla hinnalla
    eivät ole muuttaneet hintaa kun kukaan ei ole tilannu

8. Jarsk4

Jarsk4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 28.10.2011

Jaa tämä sivu