Olen ajatellut ostaa razerin näppiksen. Eli mikä olisi paras Tarantula, Lycosa vai Arctosa ja käyttäjäien kokemuksia.
Itellä on tarantula. Tää on kyllä paras näppäimistö mitä oon käyttäny, mut en oo kyllä noita muita Razereita kokeillu. copy/paste kirjoittamastani laitearviost: "+näppäimet ja se, että ne on normaalia vähän matalammat +lisänäppäimet +medianäppäimet ja niiden asettelu +kaikki näppäimet mahdollista ohjelmoida/poistaa käytöstä +ulkonäkö +mahdollisuus battlelightin kiinnitykseen +nykyinen hinta +profiileja mahdollista olla 100 -ei toimi BIOS:ssa -musiikki ohjelman avausta varten oleva nappi ei ole täysin ohjelmoitavissa vaan pitää valita listasta ohjelma joten siihen ei saa Foobar2k:ta -USB:t eivät ole 2.0 joten tiedonsiirto hidasta. Omasta mielestä paras näppäimistö mitä tiedän, koska näppäimet ovat paremmat kuin G sarjan näppiksissä ja palautuvat todella hyvin. Ainoa todella suuri miinus on, että ei toimi BIOS:ssa. Tämän takia ei tule viittä tähteä. Suosittelen varauksetta kaikille, mutta kannattaa olla joku halppis näppäimistö jossain lähettyvillä jos BIOS:ssa on tarvetta seikkailla."
joo olen ajatellutkin tuota tarantulaa voisi olla aika pätevä.missä oikeen tuossa tarantulas on media näppäimet?