Vannoutunut Pc-pelaaja tiedustelee tovereiltaan että pistääkkö pää vielä kylmäksi ja ostaakko uutta palikkaa koneeseen myöhemmin, odotellen mahdollista GTA IV:n rantautumista PC:lle vai pistääkkö koko pelienpeluu uusiksi hankkimalla Xbox 360:sen. Hyöty/Hintasuhde hyvinkin tärkeä köyhälle opiskelijalle. Omat kokemukset, mielipiteet tervetulleita
Itse ostaisin boxin(on jo), kun tuon arcaden saa jo 209e, mutta siinä ei tule kovoa mukana. Ja jos haluaa kaiken ilon irti nii kantsii hankkia live millä sitte pystyy pelailemaan netissä. Se maksaa 60e/vuosi. Hyviä pelejähän sille on esim. Gears Of War, Halo 3, CoD4, Ninja Gaiden 2, tuo GTA IV ja Gears of War 2 tulee marraskuussa vissiinki. Kyllähän noita samoja pelejä on koneellekki, mut 209 e hintanen laitos pystyy pyörittää noita niillä täysillä asetuksilla mitä olis koneella nii minkäköhän hintanen se kone tulis olemaan? Varmaan enemmän. Joo eli siis olen tuon xbox360 puolella. Ainiin ja noissa uusissa boxeissa ei enää tule sitä red ringiä nii se on (Y) ja MINUN MIELESTÄNI xbox livessä pelaaminen suomalaisten/ulkomaalaisten kanssa on paljon viihdyttävämpää kuin koneella...
Itse sain palkinnoksi, no olisin voinut ostaa myös, X0 Arcade + 20GB kovalevy. Arcaden mukana tuleva 256MB muistikortti lienee riittävää useamman pelin tallennukseen joten Arcade halvan hintansa vuoksi on aivan riittävä tähän väliin. Itsekin kuvittelin olevani vain pc-pelaaja, mutta pari viikkoa pelattuani olen haltioitunut boxista Peleistä en tosin ole vielä muuta pelaillut kuin GTA IV, mutta pelejä on joka makuun. Suurin huomautuksen aihe on DVD-aseman kova ääni pelatessa. Ei leffa käytössä tai idlenä päästä kovinkaan paljoa ääntä.
Itse suosittelen myös 360, mutta uskallan sanoa että olisi se viisaampaa ottaa tuo Prerium malli, koska tuo muistikortti ei vaan riitä. Jos vaikka haluaisit ladata vaikka BF: BCn demon Marketplacesta(ja uskon että lataisit) niin heti tuo kiintolevy on parempi. Myös langaton ohjain ja Live-headset tulevat tarpeellisiksi(tästä menen takuuseen). Ja myös Xbox Live-tili on omasta mielestäni melkein pakollinen, et pärjää ilman.