Elikkä tarkotus olisi ostaa joku 250€ 22 tuuman tft näyttö. Ongelmana on tämä: LG:n vga, 3000:1 contrast ja 75Hz virkistystaajuus vs. Acerin 60Hz, dvi ja 700:1 contrast. Muut ominaisuudet näytöissä on samat. Nykynen näyttö on Benq FP92W 19 tuuman widescreen 700:1 dvi 75Hz Toki muitakin näyttöjä saa ehdotella kuhan on noin 250€ ja 22 tuuman widescreen.
Jos olet yhtään pelimiehiä niin suosittelen ottamaan DVIn. Jos tuo LG ei DVI:tä tue ja sinulla on uudehko näytönohjain, joudut laittamaan adapteria väliin että saat DVI -> VGA ja adapterit tunnetusti eivät koskaan tee mistään hyvää ja toimivaa
crt-näytöissä se ainakin tarkoitti sitä että ruutu vilkkui/värisi enemmän jos virkistystaajus oli 60hz ja sen kyllä erotti silmällä.. 75hz oli jo herkkua silmille. mutta mulla on itellä lg flätti 19" ja näytönohjain ei anna 1400x900 resoluutiolla nostaa tota virkistystaajutta 60:stä ylöspäin, mutten ainakaan tässä tft:llä huomaa mitään ruudun vilkkumista.
Voin sanoa sitten että oliko toi Jimm's PC-storen lätty hyvä. Luulen että kyllä se tämmöseen perus pelailuun ja leffojen katseluun soveltuu mainiosti.
Olen nyt testaillut tätä näyttöä pari viikkoa kun hieman venys tämän hankkiminen :S Ihan hyvä tähän hintaan. Semmosen huomasin että jos katsot sivulta näyttöä jossa on valkoisia värejä näkyy hieman "värivuotoja" muuten vallan mainio