Meikäläinenkin ottaa kantaa tähän paljon puhuttuun iipeeäss-keskusteluuun. Olen tilannut koneen jo tulemaan, ja meinasin aluksi kokeilla vanhalla näytöllä. Jep! n. 8 vuotta vanha acerin 17 tft-näyttö. On ollut pirun kallis aikanaan.. -n. 450 ? ?! ;D olisiko tuossa ollut vasteaika 18 ms, tai jotain (silloin pelikäyttöön hommatussa piti olla <30 ms) Ja tuli itsekin luettua tuo mikrobitin artikkeli ja vaikuttaa pätevältä peliltä tuo IPS-näyttö, mutta eipä olleet testanneet pelikäyttöön..? Joten miten hyvin soveltuu, tarkoitus on pelata räiskintöjä, vähän surffata ja tietty vähän käsitellä kuvia, lähinnä harrastevalokuvaustulostusta & käsittelyä. Joten, onko tuo sopiva hankita, vai pitääkö miettiä jokin muu ruutu pöydälle?
Kyllä IPS paneeli on hankinnan arvoinen, ja pelit toimivat todella hyvin. Ghostaamista en ainakaan itse ole huomannut Itsellä tämä: http://www.jimms.fi/tuote/860-10161
Itte hommasin just tän: http://www.jimms.fi/tuote/IPS236V-PN Kuva on mahtava ja kannattava ostos tuohon hintaan. Ei ole ghoustimista. Ainoa pikkumiinus näytössä on sen "keikkuminen" Jos vaikka potkaiset työpöytää niin näyttö keikkuu. MUTTA itse sain korjattua tuon "ongelman" pienillä tukiesineillä.
Hyvä tietää tuo asia! kiitos vinkeistä Ei kait heilu näyttö kun hiirtä liikuttaa pöydällä vähän lujempaa yms? Tuota LG:tä olen katsonut isekin,( toinen hyvä kakkonen tuo Dell). Tv löytyy merkkisenä ja olen pitänyt tuotteesta. Tattis tiedoista!
Ei se ihan semmosesta heilu. Tossa hintaseuranta kyseiselle tuotteelle: http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/484742#totsikko Itse ostin sen tuolta halvimmasta paikasta.
Jep! Eilen yöllä lähti tilaus, otin toiseksi halvimman paikan, pixmanialta, kun ovat tehneet sopimuksen lähettipalvelun kanssa, maksaa muutaman kympin rahdit, mutta parin sadan tienoilla keikkuu hinta ja tullee jouluksi perille. Nyt peukut pystyssä ja sormet ristissä että ehtivät Kiitokset Xtrim, Percho ja Sidrend ja hyvää joulua!
Hei, Sama ominaisuus ongelmana täällä, kun vielä pöytäkin sattuu olemaan jyskin lasidesignia, eli hyvin keikkuvaa mallia - Niin miten oikein hoidit tuon tuennan? Voitko liittää kuvan kanssa jos menee kovin hienoksi?
Tällä hetkellä erittäin outo ratkaisu DDDD Näyttöni on matalammalla kuin muu pöytä niin laitoin 2 pullon korkkia reunojen kohdalle ja ne sopivat siihen täydellisesti ja näyttö ei keiku. Kiva olis kuulla muiltakin tästä keikkumis ongelmasta. :I
Hei! Voitko vähän tarkentaa, mihin ne korkit on sijoitettu? Ja onko mallia limsapullo 0,5 l vai metalliskorkit?
1.5 kokispullon korkit eli muovia. Ja noihin alakulmiin, vasempaan ja oikeaan alakulmaan. Tossa kohtaa missä lukee energy star ja vasemmalla IPS LED.
Itse hommasin kyseisen LG IPS236V-PN näytön. Omko kaikki OK. 1.Kun käynnistän koneen ja näytön,niin näyttöön ei tule kuvaa. Sitten kun sammuttaa pelkästään näytöstä virran ja pistää virran päälle uudestaan,niin näyttö aukeaa ja kuva tulee. 2.Sitten,kun sammuttaa koneen ja näytön,niin näyttö menee virransäästötilaan automaattisesti.OK 3.Kun tekee toisinpäin.Laittaa ensin näyttöön virrat päälle ja sitten käynnistää koneen,niin näyttö avautuu. 4. Liitetty koneeseen DVI-D liitännällä.