ois uus näyttis hakuses ite oon miettiny tätä että onko hyvä. jos on parempia saman hintaluokan (alle 200€) niin saa ehotella.
ei, ei oo hyvä. Ota tää http://www.jimmspc.fi/tuote/GAIN-9566?classid=4&groupid=22 tai halvin malli tosta ohjaimesta.
Uskon että jää. Kun tuo prossu taisi olla jotain AMD A64 3500+ tasoa. Ehkä jokin 8600GT olisi loistava, itseltä löytyy ja ei voi kun kehua. Itse tosin ostin käytettynä ja maksoi 20€ . Myös HD4670 olisi ihan loistava näyttis. Tehoa riittä jo pitkälle ja on vain 80€. Kyllä toi 4850 ja 4870 joka edustaa huippua olisi ihan loistava. Toki tosta HD4850 saisit näyttiksen pitkäksi aikaa mutta prossu ei taida pysyä ihan perässä.
Mulla kanssa hieman "ongelmaa" tuon seuraavan näyttiksen hankinnan kanssa.. Ottaisin ehdotuksia mielelläni vastaan, hinta luokka 100-180€ ja jonkinlaiseen pelaamiseen olisi tarkotus kortti saada. Nyt on menossa ECS:n GF8500 GT 512Mb muistilla, tälläkin pelailee, mutta jotain pikkasen vikkelämpää olis kiva saada. Prossu on X2 5400+ (3024Mhz) ja muistia 2Gb DDR2 800Mhz. 4850 ja 9800GT:tä olen kattellut, mut en oikein tiedä et mikä olis hyvä kortti. Pelit joiden olis tarkotus jotenkin pyöriä olisi Assasin's Creed, FarCry 2, Red Alert 3, Need For Speedit jne, eli räiskintää auto pelejä ja strategiaa. Käytettyäkin korttia voi tarjota jos vaan on ylimääräisenä nurkissa.