Moro. tässä mietin että kun ostin juuri uuden emon ja prossun (ei oo vielä tullut) että miten on näytönohjaimen kanssa mulla on ati radeon x1600 256mb on jo kyl 4v vanha mut isoin este tietysti on budjetti että kun ei oo kauheesti enään mitä laittaa niin ajattlein kysästä että meneekö toi vielä vai pitäiskö ostaa joku n. 100€ näytönohjain että mikä on loppujen lopuks se hyöty... vai säästääkkö sit parempaan ?
tossa yrittä kaveri kaupitella mulee nvidia GeForce 8600 GT mut kun en oo niin paljoon perillä noista niin mitä tollasesta kannattaa maksaa ?
Älä tota Geforcea osta, osta Ati Radeon HD4850 tai Nvidia Geforce GTS250. Minkälainen poweri siulla muuten on? Merkki ja malli ja 12V linjan ampeerit (A) kiinnostaa. edit: Nuo molemmat saa 100€ pintaan ja ovat aikalailla tasaväkisiä.
Näillä näkymin 4830 tai 4850 tuohon, mutta kerroppa millainen prossu sulta löytyy, ettei tule pullonkaulaa.
Ok. Pelkään pahoin että tuo powerisi ei riitä 4850:lalle, ja muulle kokoonpanollesi. Tässä hyvä valinta uudeksi virtalähteeksi.
sori tyhmyyteni mutta miten niin poweri ei riitä ? tuohan on kans 400w niin kuin on entinenkin ?? en tosin oo niin perillä noista ... luulin että se watti määrä on tärkein mitä pitää katsoa....
12V linjan ampeerit on ne tärkeimmät. Tuo Nexus saattaa häthätää riittää mutta suosittelen vaihtamaan tuohon Corsairiin.
Kyllä, se wattimäärä on tärkeä, mutta ampeerit (A) 12V-linjaan ovat tässä tapauksessa tärkeämpiä. Tuossa Nexuksessa on vaivaiset 15A 12V-linjaan, ja se on todella vähän. Tuossa Corsairissa puolestaan on kokonaiset 30A.
ok... hyvä tietää.... tossa just vaan huomasin että noin näytönohjaimet vaatis 450w minimissään eli jokatapaukses sit täytyy vaihtaa poweri.... mut joutuu sit kattoo miten sopii budjettiin
ok =D mä oikeesti oon aika urpo noiden tuotteiden kanssa niin minkälainen n.100e luokan näytönohjain ja n.60e poweri sit kannattais hankkii.... mulle tulee nyt: M3A790GXH/128M - Socket AM3 - Chipset AMD 790GX - ATX Phenom II X4 955 - 3,2 GHz, socket AM3 - Black Edition ja 2gb muistia.... ja jos voi linkittää näytönohjaimen ja powerin kun niitä näytti olevan 100 eri samal nimel ....
tuli ongelmia ton näytönohjaimen hankkimisessa joten joudun lykkäämään sitä vähäks aikaa.... mut nyt mietin kumpi on parempi toi mun alkuperäinen näyttis vai integroitu: ati radeon hd 3300 126mb
Moi. taas nyt ajattelin tilata sen powerin ja näytönohjaimen. powerin on jo tulossa, mutta näytönohjaimen kanssa on hankaluuksia.... meinaan kyselin kun on XFX HD 4850 PCI-E 1GB DDR3 näytönohjain PCI-e-väylään. kaikkialta loppu mutta on tulossa lisää mutta kuitenkin tämä on poistumassa myynnistä joten kannattaako mun nyt ostaa toi vai odottaa että tulee parempi vai onko joku toinen näyttis hyvä n. 100e luokkaa? onko esim: Club3D HD4850 tai Asus EAH4770 parempi/kannattavampi ostos kun tuo xfx ?