Uutta konetta!!

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi finnaster 20.03.2008.

1. finnaster

finnaster Guest

Joo eli ajattelin ostaa jimmsiltä koneen:
    http://www.jimmspc-store.fi/tuote/J...siltä konetta? mitä mieltä olit ostamastasi?

2.  
  3. Delf

Delf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän tuolla uusiakin pelejä tykittää, mutta hinta/tehosuhde ei ole mikään paras tuossa paketissa. 1439.00 €:lla saa nopeammankin koneen, jos itse valitset kaikki osat. Q9450 prossuksi ja Abit ip35 emoksi, niin johan riittää tehoa pidemmälle ajalle.

4. finnaster

finnaster Guest

selvä teempä näin..:D

5. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Hyvähän tuo on, mutta prossu tosiaan vaihtoon. En sitten tiedä miksi Jimmssin pojat tuollasia kasailevat, itse tietävät varsin hyvin että Intel on parempi tällä hetkellä.

6. Jansku07

Jansku07 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Etteivät haluaisi päästä huonosti myyvistä Phenomeistaan. Pelkkää arvailua, mutta luulen tilanteen olevan suunnilleen tälläinen. :)

E: typo

Viimeksi muokattu: 20.03.2008
  7. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Juurikin tälläinen apinan koijaus käynnissä. Kukaan joka tietää prossujen nykytilanteesta ei suostu ottamaan tuota epäonnen phenom mallia jonka suorituskyky tietyissä tilanteissa on korkeintaan ala-arvoinen.
    Jos AMD:tä haluaa tukea niin B3 revisionin phenom 9x50 mallit ovat paljon parempia hankintoja.

8. finnaster

finnaster Guest

Joo kiitos teille jotka vastasi mutta päätin tossa että rakennan ton mun vanhan pöytäkoneen rungosta uuden ja hyvän.

9. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Välillä ei vain jaksa tajuta, miksi pitää koota johonkin vanhaan koneeseen jotain tällä tyylillä:
    "Kivaa, mulla on Compaq Presario laitan sinne siniset ledit ja tehokkaat osat."
    Yleensä nuo vanhat kopat tuppaavat olemaan tosi äänekkäitä ja loppujenlopuksi ainoa vanha osa mikä jää on ´juuri se koppa.

10. Tarppi

Tarppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja montako ketjua tästä pitää tehdä? 1 riittää...

11. finnaster

finnaster Guest

joo sori kun tätä accounttia käyttää yksi toinenkin niin ja molemmat oltiin ostamassa konetta toinen valmispakettii ja toinen ihan niin että osat erikseen.

Jaa tämä sivu