Uutta konetta saksasta

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi jakez56 26.08.2008.

1. jakez56

jakez56 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu olis tarkotus tilata saksasta pelikonetta kun oon kuullut, että sieltä saa melkosen halvalla. Mulla ois kuiteski kysyttävää, ennen kun teen päätöksen.

1. Mikä olis sellainen hyvä kauppa mikä ei varmasti kuseta noissa maksuasioissa? Onko kokemuksia ko. kaupasta ja minkälaisia?(hyviä vai huonoja vai hyvin huonoja?)

Mä suurinpiirteen tiiän mitä tilaan, jos sattuu semmonen hyvä kauppa löytyyn.

2.  
  3. Shadows13

Shadows13 Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    hardwareversand.de

4. jakez56

jakez56 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok kiitti. Toi sivuhan on myös englanniks niin ei tarvi sanakirjan kanssa ruveta saksaa vääntään.=)

5. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse haluan tähän lisätä kuitenkin sen, että nuo osat tulevat ehkä 30- 60 € eli se ei ole kuitenkaan kauhean paljon ja lentorahti kuitenkin maksaa jo melkein tuon verran joten kannattaa todella miettiä tilaako sieltä Saksasta vai ei. Itsellä on kuitenkin todella hyvät kokemukset tuosta liikkestä ja Saksasta tilaamisesta yleensäkin, että kannataa kokeilla...

6. jakez56

jakez56 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No joo kattelin vähäsen niin saman hintanen se olis jos esim multitronicilta tilais, että täytyy vähän miettiä tilaisko sittenkään saksasta, mutta silti ihan hyvältä paikalta toi hardwareversand vaikutti. Ehkä sit joskus tulevaisuudessa...:p

Jaa tämä sivu