Eli pitäisi saada koko paketti uusiksi. Hiiri ja näppis löytyy, mutta kaikki muu vaihtuu. Konetta käytetään pelaamiseen ja leffojen katseluun. Setti olisi kiva saada kokonaisuudessaan samasta paikasta (esim Jimm's, koska voisin hakea osat sieltä itse).
No itse kasailin sitten tässä Toimiiko osat keskenään? http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/k...7,52841,64432,27838,68896,63785,45818,34019x3
toimii kaikki yhdessä ei tohon oo muuta sanomista, kuin ota 2x1Gt ja 2x512mt muistia, tämä siksi että kaikki muistit toimii DualChannelissa!
Sen verran vielä, että kannattaako ottaa 32 vai 64 bittinen vista? Entä minkä merkkiset muistikammat?
Sinuna ostaisin kuitenkin suoraan 4x1gt muistikampoja. Hintaeroakaan ei olisi paljoa 2x1gt+2x512mb yhdistelmään. Ja tuohon sitten 64-bit vista, niin saadaan koko 4gt muistia käytettyä. Kun 32-bit vista osaa käyttää vain noin 3gt muistia. Muistit saavat olla melkein mitä tahansa muuta kuin pqi-merkkisiä. Eli esim. Kingston, Corsair, A-data ja muut toimivat ongelmitta, ota pqi:n jälkeen halvimmat 800mhz muistit mitkä löytyy. Btw, sama näppis+hiiri yhdistelmä kuin mulla. Mutta mitä se tekee ostoskorissa, kerta et osta hiirtä tai näppistä? Muuten oikein hyvä kokoonpano.
Jaa. Näppäimistö on hyvä, mutta veljesi saattaa haluta tarkempaa hiirtä. Toisaalta tämä on riittänyt minulle vallan hyvin, eli ihan hyvä perushiiri. Ole hyvä vain.
Oliskohan ehdottaa jotain toista näyttistä tuon 8800 GT:n tilalle? Jimm's pc-storesta ne olivat loppuneet ja tarttisin koneen ASAP!
Pistä sitten halvin 8800gts. Tuo kyllä käy, saattaa vain olla vähän hintava. Kun se on valmiiksi ylikellotettu jonkin verran. Ne näyttikset on kyllä todella helppo kellottaa itsekin.