Terve! Olen myymässä vanhaa konetta pois ja uutta pitäs saada titalle. Nämä osat ovat Hardwareversand.de verkkosivulta: Intel Core 2 Duo E8400 Box 6144Kb, LGA775, 64bit Samsung SH-223F bare schwarz MSI R4870-T2D512E-OC, 512MB, PCI-Express WD Caviar SE16 250GB SATA II 16MB ASUS P5Q Pro, Sockel 775 Intel P45,ATX 4096MB-Kit Mushkin SP2-6400, CL5 Kokoonpanolle tulee hintaa tässä vaiheessa 566e Mitä koppaa suosittelette tämmöiselle kokoonpanolle? Entä onko tämä Hardwareversand.de varmasti luotettava ? Tietokone tulee pelikäyttöön jolla pitäsi toimia uusimmat pelit ja tulevat esim. farcry 2 ja mafia 2.
Antec P182 (108e) kopaksi ja Corsair 520W HX (73e) virtalähteeksi. Molemmat noista ovat todella laadukkaita osasia ja ehkä parhaita tuohon budjettiin. Kyllä tuon hardwareversandin pitäisi olla luotettava paikka, sillä moni täältä foorumilta on tilannut koneensa sieltä ja on sitä myös kehuttu paljon. Tuolla paketilla toimii kyllä nuo mainitsemasi pelit helposti.
nyt tuli semmonen juttu että ku luin foorumeja niin en uskalla enää tilata saksasta joten tilaan suomesta eipähän tuu ongelmia. mutta p182 tai antec nine hundred ovat liian kalliita. joten pitäsi valita joko nexus clodius ja siihen poweriks antec earhtwatts 500w tai sitten antec sonata 3 kumpi olis parempi vaihtoehto?
Kyllä minä ainakin HardwareVersandin poikiin luotan. Oma kaupankäyntini sujui ongelmitta ainut ongelma kauppoja tehdessä on rahaliikenteen hitaus eli kun pistät tilisiirron menemään niin n. viikon kuluttua vasta näkyvät rahat Saksan liikkeessä. Myös UPS:n kuljetuspalvelu toimii (kuljetusfirma joka hoitaa hwv:n kuljetukset Suomeen), mutta jos asut syrjäseudulla niin kannattaa varautua pidempään toimitusaikaan kuin viikko. Rahti tuli Saksasta Suomeen (Helsinkiin) alle viikossa, mutta toimitus Helsingistä tänne (syrjäseen savon nurkkaan) vie vielä viikon verran.
Tämä paketti on Hardwareversand nettisivulta: Intel Core 2 Duo E8400 Box 6144Kb, LGA775, 64bit Powercolor HD4870 PCS+ 512MB GDDR5, PCI-Express Samsung SH-223F bare schwarz Antec P182, ATX, ohne Netzteil WD Caviar SE16 250GB SATA II 16MB ASUS P5Q Pro, Sockel 775 Intel P45, ATX 4096MB-Kit Mushkin SP2-6400, CL5 ATX-Netzteil Corsair 520W 520 Watt Arctic Silver V (Wlp.) Wärmeleitpaste 1ml Sum: 756,48 € Tämmönen paketti ois lähössä tilaukseen onhan kaikki osat yhteensopivia?
No itsellä tämmönen suunnitelma, ja tosiaan tuolta verkkokauppa.com:sta meinaan tilailla, ellei nyt sitten ihan paljoa halvemmaksi mene tuo setti. Mutta onkos tuosta "pelikoneeksi". Eli tän kuun aikana, kunhan saan loput rahat kasaan, niin pitäisis siirtyä AMD:sta Inteliin. Niin paljon olen hehkutusta kuunnellut etten enää jaksanut tota AMD:tä. Ei siinä sen suurempia vikoja kyllä ole, mutta haluan vaan enemmän tehoa. Ja sitten täs aikani kuluksi laskeskelin et tää saattas ol ok paketti, mut koska tänne nyt tästä kirjottelen niin tähän saa kyl lisäil tai poistaa tuotteita, mut siten että maksimi hinta olisi noin 850€. IDE levy siksi, etten vieläkään osaa asentaa XP:tä SATAII levylle, ja mun koneessa ei ole vanhaa disketti asemaa (mitä vissiin tarvittais?). Mut se siitä. Ja siis paketti on tämmöne: http://www.verkkokauppa.com/index.p...=1&p_24869=1&p_15227=1&p_24160=1&fill_empty=1
Pari muutosta tekisin tuohon pakettiin. Näyttikseksi HD4870, joka on tuota GTX260:aa tehokkaampi ja halvempi. Muistia mieluummin 2x2GB, vaikkapa Kingstonin muisteja tai jotain muuta halpaa DDR2-800:aa. Emolevyksi Asus P5Q Pro, prossujäähyksi OCZ Vendetta 2, DVD-asemaksi joku parinkympin Samsung/Optiarc ja kyllä minä ottaisin kovoksi WD:n 640GB -mallin. Eihän kovon nyt pitäisi vaikuttaa mitenkään XP:n asennukseen?
olen samaa mieltä että ota kovoksi 640gb oldiisin ehdottama tai sitten samsungin vastaava. osien pitäisi olla yhteen sopivia.
Kiitoksia kaikille vastaneille. Kone tullut ja koottu. Oli eka kone jonka kokosin Hyvin on toiminu tähän mennessä. Suosittelen Harwareversand:ia kaikille.