Uutta kannettavaa ostamassa.

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi thehutilus 06.01.2012.

1. thehutilus

thehutilus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli uutta kannettavaa ostamassa peruskäyttöön: nettiä, musiikkia, pientä latailua ja harvemmin pientä pelaamistakin (joka on nykyisin vähän jäänyt). Haen konetta joka kestää aikaa, on luotettava sekä nopea. Hienoa olisi myös jos kone olisi kevyt, että se olisi mukava ottaa myös mukaan. Desgnia myös arvostan, on kiva että kone miellyttää silmää. Itse en ole tekniikan ihmelapsi joten ajattelin kysyä viisaammilta.

Olen haaveillut Macbookista, siitä asti kun pääsin kokeilemaan kavereiden koneita. Vissiinkin suht luotettavia, eikä tarvitse hirveemmin säätää? Erityisesti macboock air houkuttaa jostain kummasta syystä. Olisiko se keveys ja design se juttu. Tosin siitä puuttuu cd-asema täysin, joka ei itseäni kyllä haittaa, sillä nykyiseen koneeseen en ole pistänyt minkäänlaista levyä mies muistiin.

Sitten seuraava kysymys, onko minun järkevää ostaa macbook vai löytyisikö PC puolelta vastaavia kriteereitä täyttäviä koneita. Itse vihaan siis yli kaiken säätää koneiden ongelmien kanssa, jonka takia olen tuohon appleen ihastunutkin.

Auttakaa avutonta...

Viimeksi muokattu: 07.01.2012
  2.  
  3. 7520G

7520G Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Jos windowsin hommaat, säätämistä tulee väkisinkin jossakin vaiheessa, mutta taloudellisempaa on hommata pc, sillä samantehoinen Macbook maksaa paljon enemmän.
    Asus zenbook on kevyt, ohut, tehokas ja hintava. Tyyliäkin löytyy.
    Vai oletko hankkimassa halvemman hintaluokan laitetta?

4. thehutilus

thehutilus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksesta! Säätämistä haluan välttää! Jos PC:n hommaan niin siinä hintaluokka putoaa alaspäin. Vielä sitä kysyisin, että kestääkö tuo Macbook oikeasti pidempään kuin esimerkkinä tuo Asus?

5. 7520G

7520G Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Hmm...huonoa palautetta maceista en ole kuullut ja tuntuu parilla tutulla olevan jotai 5v vanhoja maceja. Eli aikalailla yhtä hyvin kestää luulisin.

6. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Mutta Mac on taas omanlainen verrattuna Windowsiin.... Suosittelisin Windows 7 läppäriä jos olet ennenkin Windowsia käyttänyt...

Jaa tämä sivu