Oon kattellu esim. malleja Sony Ericsson K800i Nokia 6300i Samsung Ultra Edition 13.8 SGH-Z720 Nokia 6212 classic Muitakin saa ehdottaa Itsellä on kokemusta vain Nokian haloista. Vaatimuksia:Luotettavuus,puheaika,kamera,(nettiä ehkä harvemmin). Eli arvioita yleisemminkin valmistajista Nokia,Sony Ericsson,Samsung...
Minun ehdotus:Nokia 6300,2 megapikselin kamera,minulla ollut ainakin luotettava. Voit myös katsoa Nokian omilta sivuilta (nokia.fi) muita Nokian kännyköitä.Minulla on ollut aina nokialainen,joten en osaa muista sanoa... EDIT:Ja 6300:n hinta on noin 150€
Suosittelen lukemaan noita käyttäjäarvioita meidän kännykkävertailusta -- tuhat arviota, todennäköisesti enemmän tietoa kuin mitä tähän ketjuun tulee palautetta. Valmistajan vaihtaminen, jos on aina käyttänyt Nokiaa, on oman kokemuksen mukaan todella vaikea projekti, kun käyttölogiikka on esim. Samsungeissa tai SonyEricssonin luureissa yleensä ihan eri. En sano, onko Nokian käyttölogiikka parempi vai huonompi, mutt pomppaus on vähän sama kuin se, että olisit käyttänyt Windowsia 15 vuotta ja ostat tilalle Macin. Totutteluun menee ainakin suht iso tovi
Itsellä tämä luuri on ainakin ajanut asiansa paremmin kuin hyvin.. http://www.nokia.fi/A4517340 PS: Ainakin jos verkkokaupasta tilaa tuon niin saa 2gb microSD muistikortin mukaan.. Verkkokaupan hinta n. 185e