Uutta hiirtä...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Dofu 04.09.2009.

1. Dofu

Dofu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli pitäisi uutta hiirtä ostaa ja mietin että mikä näistä kolmesta olisi se hyvä.

Razer Orochi bluetooth yhteys on plussaa :)
    Microsoft Sidewinder X8 langattomuus
    ja sitten vielä
    Logitech G500 uusi hiiri vanhasta mallista + painot.

Olen omistanut ja omistan edelleen MX518 DeathAdderin, jotenka kaikki hiiri mallit sopivat kyllä käteeni.
    ehdottakaa jtn muuta jos tulee mielee noihin kahteen en enään palaa :)

2.  
  3. Manthi

Manthi Guest

Hiiri riipuu pelaajasta mene kaupaan testaa kaikki ja valitte mitkä tuntuu hyvälle sitten mene ominaisuuksiin.

4. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Kokemuksesta on pakko sanoa, että ei bluetooth tai langatonta fps pelikäyttöön, sillä niiden pelaaminen on viiveiden ym. takia aika kamalaa. Jos pelaa pelejä, mitkä ei vaadi juurikaan nopeutta, sitten nuo voivat toimia, kuten normikäytössäkin. Tuo G500 vaikuttais aika mielenkiintoselta. Itse olen tottunut tähän MX518:iin, mutta tuo G500 saattaisi olla valinta seuraajaksi.

5. Petu95

Petu95 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni oleva Logitech G5 on myös hyvä.

6. vimuli

vimuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

itelläni käytössä x8 ja voin melkein väittää ettei langattomuutta huomaa. En ainakaan itse ole huomannut. ja paljon tulee pelattua bf2:sta ja muita fps pelejä

7. Dofu

Dofu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eiköhän nämä nykyajan hiiret ole ihan sama että ovatko langalla vai ilman teknologia menny sen verran etiä päin mutta tuo G500 ja X8 taitaa ne vaihto ehot olla ja tuo X8 houkuttelisi tuon langattomuutensa takia.

Mites Vimuli vaatiko se hiiri yhtään totuttelua vai oliko heti passeli käteen ?

8. vimuli

vimuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toki kaikki hiiret vaativat aluksi totuttelua, mutta yllättävän hyvin itelläni x8 sopi käteen. Ennen hiiren virkaa toimitti g5.

9. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    No oon kokemuksesta silti sitä mieltä että langatonta ei pelikäyttöön. En tiiä mitä nykyset langattomat on, mutta omalla kokemuksella on pakko sanoa että langattomalla ei pysty pelaamaan netissä fps:ää. On ihan liian hidas. Sinuna ostaisin sen G500:sen.

10. kisum10

kisum10 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen Razer Diamondback 3G, razerithan ovat ylivoimaisesti parhaita ;).

11. jjuspe

jjuspe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläniki on Death Adder ja aikaisemmin MX518, mutta myin kaverille kun ostin Death Adderin. Death Adder todella vaati enemmän totuttelua kuin MX518 ja välillä tuntuu, että asento ei ole kädelle paras mahdollinen. Eilen koitin kaupassa G500 käteen ja tuntui melko hyvältä. Harkitsen kyllä sen ostoa.

Jaa tämä sivu