Tervehdys! Olen hommaamassa uutta emolevyä. Pitäisi löytää järkevän hintainen yksilö, joka sietää prossun kellottamista. Tuossa alapuolella on koneen tämän hetkiset speksit. Näytönohjain on menossa myös vaihtoon, joten emossa ei tarvitse olla AGP:tä. Kiitollisena otan vastaan vinkkejä.
minulla samahomma. pelkkä emo pitäs saaha alla oleviin osiin ko näytönohjaimessa vielä varaa paremalla pcie väylällä. ja itekki ajattelin n.100€ emoa pitänee vissiin seurailla tätä keskustelua.
oiskohan 4Core1333-Esata2 mistään kotosin? ajattelin tuota crossfireä ja pystyykö kellottamaan hyvinki?
Samaa mieltä. Mutta ottaisin kyllä ton p35:sen, sillä mikäli muistan oikeen asuksen p5k:sessa on joillain esiintynyt ongelmia sen integroidun äänikortin kanssa. Korjatkaa, mikäli olen erehtynyt.
Joo, no mutta käyttäjällä Creative Soundblaster X-fi Elite Pro notta tuskin alkaa tuota integroitua käyttelemään.
Ei kai kukaan toista asrockia halua ostaa. Mulle riitti yks. Nyt on toisessa koneessa P5K SE ja ehdottomasti tyytyväisempi siihen.
No vaikkapa nämä n+1 kertaa mainitut ääni- ja verkkokorttiongelmat, sekä muista P35-emoista hurjasti poikkeava tehonkulutus.
oiskoha GIGABYTE GA-945GCMX-S2 mistää kotosin 49€? (1333fsb OC) http://www.gigabyte.co.nz/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2521 pystyykö tuolla kellottamaan 3ghz E4300 prossun?
vaihdoin juuri Asrock 4core-dual-vsta emon abitin ip35, hyvin kulkee ja kellotuu.. suosittelen mutta hinta oli 3 oravan-nahkaa yli sun butjetin eli 103€. =)