Elikkäs olen hankkimassa uutta konetta, joka palvelisi minua mahdollisimman pitkälle tulevaisuuteen. Sijoitan siihen mieluummin nyt 1000 euroa ja pärjään sillä mahdollisimman pitkään, kuin nyt 600 euroa ja joudun ostamaan uuden koneen kahden vuoden päästä. En pelaa koneella mutta haluan, että se toimii mahdollisimman jouhevasti ja voin katsella sillä kovalevyllä olevia elokuvia ja televisiota digipoksin kautta. Musiikin kuuntelua, kuvankäsittelyä, internetinselausta ym. toimintoja harjoitan tietokoneella myös. Olen aikoinani ostanut fujitsusiemensin amilo d 8830 kannettavan, ja ollut siihen erittäin tyytyväinen. Myös takuuasiat ovat sujuneet jouhevasti. Niinpä olenkin harkinnut ostavani myös seuraavan f-siemensiltä, varsinkin kun ainakin kannettavaani sain kolmen vuoden takuun. Kannettavasta tosin maksoin aikoinaan 1400 €uroa. Miten lie nykyään takuuasiat? Niinpä tässä topicissa haluaisinkin tietoa millainen kone olisi minulle hyvä? Korostan, että en halua joutua ostamaan ihan heti uutta konetta ja haluan koneen toimivan varmasti ja jouhevasti. 1000€ on kattohinta koneelle. Mielelläni ostan juuri pakettikoneen. Tällaisen koneen löysin gigantin sivuilta: http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...b8&CatalogCategoryID=WdjD4QFHpM0AAAEOW1g03xil
tuo paketti kone minkä linkitit on kyllä tehokas ja neliydin prossulla sen on erinomainen varmasti kuvankäsittelyyn jne =) tosin luulen että jos et pelaa niin halvemallakin pääsisi =)