Uusien GF-ajurien asennus.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Antigod 11.04.2005.

1. Antigod

Antigod Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Eli jos haluan asentaa koneelleni uudet GF-detonator ajurit, niin kuinka se siis itseasiassa tehdään.

Nykyiset ajurit ovat monitorointiohjelmien (Sandra/Everest) mukaan lokakuulta -04.

Olen ladannut MBnetistä ajurit (71.84) ja ne ovat minulla vielä D:\program files:ssä.

Jos katson Lisää/Poista sovellusikkunassa ohjelmia, siellä ei ole varsinaisesti Nvidian nimellä mitään vaan "WinFast Display drivers" löytyy (Kortti on Leadtek WinFast 6600GT).

Eli tuonko poistan ? Mitenkäs nämä filet ovat niin erikokoisia, WinFast alle 6Mb ja nämä uudet Detonatorit 18Mb, vai onko tuossa Nvidian ajurissa vain enemmän sälää ?

Asentuuko nämä uudet itsestään jotenkin vai pitääkö minun osoittaa ne jonnekin.

Pitäisikö nämä vanhat ajurit tallentaa johonkin (CD:lle/USb-tikulle) ?.

Voiko tässä varsinaisesti mennä mitään pieleen ?

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu, eli poistat nuo mainitsemasi vanhat ajurit lisää/poista sovelluksella. Koneen boottaus tämän jälkeen ei ole pakollinen mutta itse aina boottaan ja asennan sitten vasta uudet ajurit, eli juuri nuo jo lataamasi. Asennus ohjelmassa vain klikkailet seuraava/nextiä niin kaikki sujuu hyvin.
    Tuo koko johtuu siitä että ajurien mukana tulee nVidian ohjelma jolla voit säädellä näytön asetuksia. Vanhoja ei välttämättä tarvitse tallentaa mihinkään, luultavasti löydät ne vanhat ajurit jostain jos tulee tarve.

Jaa tämä sivu