Vanha kone alkaa käymään pikkuhiljaa liian vanhaksi ja olisi aika vähän päivitellä sitä. Nykynen kokoonpano: - AMD Athlon 2200+ 1.79GHz - ATI Radeon 9600 256MB 398/202MHz - Compaq emolevy, nForce 220 piiri - Kingstonin 2x512MB DDR 200MHz - Virtalähde Compaq 220W Päivityksen jälkeen olisi tarkoitus että pelit pyörisivät paremmin. Varsinkin CS:Sourcea tulisi pystyä pelaamaan paremmalla fps:llä kuin 10-30 (high-fps config käytössä). Olen kuullut että Source vaatisi enemmänkin prosessoria kuin näytönohjainta, joten onko tämä totta? Tarkoituksena olisi siis ostaa uusi prossu, näyttis ja emolevy. Itselläni on kaksi Kingstonin 1GB 533MHz tikkua jotka saavat kelvata muisteiksi. Pahoin pelkään että virtalähdekin täytyy uusia vai löytyykö komponentit joihin tuo virtalähde riittää? Uuden emolevyn vaatimukset: - mATX - näiden 533MHz muistien pitäisi toimia siinä - PCI-E Kokonaan uusi kone olisi tietysti paikallaan, mutta kun ei ole rahaa niin ei ole. Konetta käytetään kuitenkin suurimmalta osalta netin selailuun ja Sourcen pelaamiseen niin mitään ylimitoitettua ei kannata edes ostaa. Tietysti jotain muitakin pelejä tulee joskus pelattua ja joskus raskaampiakin ohjelmia käytettyä. Tuossa on mun ehdotukseni osista. Budjetti on maksimissaan 300€ ja mitä vähemmän sen parempi eli hintaa ei paljoa tuon enempää saisi olla. Löytyykö noista mitään valittamista tai vaihtaisitko jonkun toiseen? Toimiiko nuo muistit emossa? Oletan että tämän hetkinen virtalähteeni (220W) ei riitä, mutta tuo taitaa riittää vai mitä? Kaikennäkösiä paketteja saa ehdottaa kunhan pysyvät budjetissa.
Kannattaa ostaa samantien hyvät muistit kun ne eivät paljoa maksa . http://www.aijaa.com/v.php?i=2267986.jpg tässä olisi hiukan parempi paketti kuin mitä tuo sinun kokoamasi, ja tämän saa multitronicista siihen 300€:n pintaan..
Näyttää ihan hyvältä paketilta kyllä. Onko nuo sun ehdottamat muistit sitten kuinka paljon parempia kuin nuo mitkä minulla on, että onko siinä mitään mainittavan suurta eroa?
noh, onhan noi 800mhz muistit, eli pystyt kellottamaan paremmin.. ja tuohon emoon ei kyllä edes käy nuo sun muistisi