Ajattelin hommata uuden töllön joka tulisi tv:n ja ehkä myös pc:n näytöksi. Mutta olen ihan hukassa noiden paneelien kanssa, joten mikä tv ja mikä koko? Vai ostanko tv:n ja näytön erikseen? Tv sais kustantaa jotain 400 euroa. Tv:n katselu etäisyys noin 3-4m riippuen katselu paikasta ja näytön alle metri.
Tietokoneen monitoriksi suosittelen BENQ G2222HDL joka on 21" ja FullHD. Monitorin saa edullisesti beesting verkkokaupasta jossa hinta taitaa tällähetkellä noin 140€. Tolla budjetilla ei ilman kunnon tarjousta saa hyvän kokoista TV:tä jos katselu etäisyys on noin suuri. Mitä liitäntöjä pitisi TV:sä olla? Tolla katselu etäisyydellä TV:n kannattaa olla 32"-40". TV:n hinta riippuu paljon liitännöistä & tarkkuudesta.
24 tuumainen versio tästä maksaa saman verran ja on huomattavasti parempi pelikäyttöön, jos pöydälle mahtuu. LG 42 tuumainen Perus LCD Full HD televisio. Television koko on aikalailla mielipidekysymys. Itse en tyydy alle 40 tuumaiseen missään tilanteessa. Jos budjetti sallisi itse ottaisin 50 tuumaisen. Tuolla hintaa saisit hyvän tietokoneen näytön laadukkaalla IPS paneelilla. LG näyttö