Moi,Eli uutta tietokonetta olisin hankkimassa! Max budjetti olisi siinä 300-450e paikkeilla.Olen lukenut että, valmispaketit on surkeita verrattune kasattaviin paketteihin. Koneella tulisi pelattua esim: Css ja Wowia! Paketin mieluiten tilaisin lapstoresta! Käyttöjärjestelmä on jo valmiiksi hommattu!
Hei!, Tämä Smancin paketti näyttää aika luotettavalta ja hyvältä minulle! Kunhan osat vain sopivat yhteen niin hyvä
Jep, kasaus jäi En mene takuisiin, mutta joku saattaa nostaa ehdotetun emolevyn sata3 tuen puuttumisen pöydälle
Ainii...tuli mielee, entä jos jätettäs tuo erilline näytöohjai pois ja otettas HD4250 integroidulla, kyllä tuolla ny low-melkei medium pyörii mainitut pelit.
Ei missään nimessä näyttistä pois. Tehoeroa sen verran että huh... Itse ottaisin oman pakettini jos kellään ei ole korjattavaa.
ehdotus lähinnä jätetty budjetin takia, tuolla integroidu hyödyntämisellä nimittäin voi alustavasti kiertää mahdolliset muide osie vaihdosta johtuvat hintamuutokset/ alentaa hintaa ~50€ edit: Tuossa ominaisuuksilta parempi emo Smancki ehdottamaa näytönohjaimesta itse en valita,kun on budjettii mahtuva ja riittosa, jätetään kädenvääntely muiden huoleksi, jos haluavat siitä sitä kättä vääntää