1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi perusdigiboksi hankinnassa antenniverkkoon..

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi wckdspdr 02.09.2006.

  1. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Olen ostamassa ensimmäistä kertaa digiboksia, joka soveltuu antenniverkkoon. Boksissa ei tarvitse olla tallennusominaisuutta, mutta Conax -korttipaikka maksullisille kanaville tulisi olla. Lisäksi 'välttämättömimmät' perusominaisuudet tietenkin on löydyttävä.

    Olen tutkinut useita sivustoja ja lukenut käyttäjäkokemuksia ja nämä boksit ovat nousseet ylitse muiden:

    • Handan DVB-T 5000
    • Topfield TF-6000CoT
    • Humax CX-FOXT

    Mikä boxi olisi mielestänne paras vaihtoehto? Vai olisko joku muu listan ulkopuolinen vielä parempi?

    Kokemuksia/mielipiteitä?

    Kiitoksia vastanneille!
     
  2.  
  3. Sakke88

    Sakke88 Active member

    Liittynyt:
    11.04.2004
    Viestejä:
    1,773
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
  4. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Juuh, sielläkin on tullut käytyä muiden foorumeiden ja nettikauppojen ohella.

    Valinta on aika hankala, koska jokaisessa noissa on kuitenkin jotain pieniä vikoja. Eikai täydellistä boksia olekaan, mutta mutta..
    Olen joka tapauksessa kääntymässä tuon Handanin puoleen.
    Löytyisikö kokemuksia keltään?
     
  5. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    No kysytäämpä näin: jos pitäisi valita Handanin ja Topfieldin väliltä niin kumpi se olisi?
     
  6. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Markantalossa Handan DVB-T 5000 59€ tarjouksessa.
     
  7. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Alkuperäisessä kysymyksessä näytti olevan kai 3 markkinaosuuksiltaan suurimpiin kuuluvaa boxia. Sehän ei kai vielä takaa, että kyseessä olisi juuri sinun boxi. Sakke 88 antoi kyllä hyvän vertailusivuston, johon olen muuten itsekin kirjoittanut yhden äänen, mutta kun se on niin uusi ja alussa (puolella boxeista ei taida olla vielä ääntäkään ja suurimmilla tuotemerkeilläkin vain muutama). Odotan mielenkiinnolla sivuston edistymistä. Alkuun palatakseni, kun kysyit, voiko joku listasi ulkopuolinen boxi olla parempi, niin on helppo vastata, että varmasti voi. Kysymyshän on hieman tottumksista, enemmän laadusta, paljon ominaisuuksista ja varmaankin eniten hinta / laatusuhteesta, eli mitä olet valmis maksamaan saadaksesi mieleisesi boxin. Smartbox T-30 on maahantuojan kotisivujen mukaan myynnissä jo aikalailla ympäri Suomea 99:llä ja siinä on mun mielestä liki kaikki perusominaisuudet, mitä pitääkin, mutta jos heität 100 egeä lisää hintaan, niin taatusi vaihtaisin merkin vieläkin monipuolisempaan (vaikkakin ns. perusboxiin). Näihin kysymyksiin ei todellakaan ole yksiselitteisiä vastauksia, vaa vain pieni vaivannäkö ja tutkiminen asiassa tuo ehkä varmemman selvyyden. Onnea etsinnässä ja mun mielestä kannattaa muistaa omat mieltymykset, eikä pureskella valmista kauraa,eli odottaa vain muiden antamia pinnoja.
     
  8. toope

    toope Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saakos kansalaispoksia enään mistään?Verkkokauppa ei enään myy vaan ne odottavat jo uutta mallia markkinoille.Eikös tuo olisi simppeli perus boxi.

    Korjausta heti perään.Eihän tossa olekkaan korttipaikkaa,sorry.Onkohan siinä uudessamallissa?
     
    Viimeksi muokattu: 08.09.2006
  9. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  10. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Hyvältä vaikuttaa, mutta miten on tuon teksti-tv:n laita?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.09.2006
  11. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  12. Bahamuth

    Bahamuth Member

    Liittynyt:
    03.07.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei näytä kauppiaat ja maahantuojat kovin helposti Humax CX-FOXT:tä saavan. Itse oon oottanu jo pari viikkoa tuota boksia. Te, joilla se jo on, niin mistä ootte ostanu? Ulkomailta?
     

Jaa tämä sivu