Juu, pitäis ostaa uus kone. Tipuin itse kärryiltä joskus silloin kun socket-A vanhentu =) mutta pelkkä kone...hintakattoon ei kuulu näyttö sun muut...kertokaa siis mulle unelmakoneenne kokoonpano...hinta saa kyllä mennä vähän ylikin...yrittäkää kummiskin pysyä siinä neljän G:n paikkeilla =)
Tommosella budjetilla saa vaikka mimmosen koneen. Tämmösen kasasin pikaisesti. Voihan tuossa sitten vähän muista osista karsia ja iskeä vielä vaikka kolmas ultra näyttis tohon. Pakettiin vielä vaikka kunnon vesijäähy niin kellotustakin kestäisi.
kannattaa hiukan ajatella että onko sitten järkeä tollasta 8800 ultra SLI pakettia ostaa! Odota hiukan kun uudet näyttikset nvidialta tulee ulos ja ota sitten sieltä tehokas näyttis!
Ei mitään järkeä ostaa noin kallista konetta, koska vuoden päästä sen arvo on alle puolet ostohinnasta. Tietokoneosien arvo tippuu todella nopeasti, koska uusia malleja tulee markkinoille jatkuvalla syötöllä. 2000e keskusyksiköstä on aivan maksimi mitä kannattaa maksaa, tehoero 4000e koneeseen on mitätön.
koskakohan on uusia näyttiksiä tuloillaan? ja kertoisko joku lisää mulle noista Sli/crossfire tekniikoista?...Paljonko ne antaa lisäpotkua?
No kyllähän se kannattaa, jos tuommoista ûberkonetta olet kokoamassa, mutta sanon itsekkin, etten suosittele 4000€ koneeseen "tuhlaamaan", koska se ei ole sen väärti, vaan mielummin 2000€ koneeseen ja sitten vaikka kunnon näyttö, hiiri ja näppis <800€ ja sitten loput säästöön päivityksiin sun muihin tarpeisiin...
Ei kyllä anna. Muropaketin testissä iskettiin kolme ultraa yhteen ja saatiin 70% parannus yhteen verrattuna ja parissa pelissä kolme ultraa hävis jopa yhdelle. Tässä on se testi.