Morjens! Haluisin kasata uuden tietokoneen n. 1000e budjetilla. Tietokoneella kevyttä pelailua, ja muuta yleiskäyttöä. Näppäimistö tai hiirtä taikka kaiuttimia en tarvitse koska itselläni on jo kyseiset. Itse olen kasannut tämmöisen kokoonpanon, sopivatko nämä osat yhten? Tiedän että siinä on puutteita joten korjatkaa näitä puutteita, mielummin kuin haukkuisitte minua newbieksi Eli:Tästä
Korin saat näkyviin muillekkin painamalla "linkki tähän koriin"-painiketta hintaseurannasta. Kuuluuko muuten pakettiisi käyttöjärjestelmä, kun et sitä maininnut?
Joo sori siis tässä korjattu Linkki Joo siis Windows Xp vanhasta koneesta. Niin ja vielä jos joku kertoisi että kuinka vaikeata on koota nämä? Olen ensimmäistä kertaa kokoamassa konetta.
Itsellä toi Antec Sonata ||| ja se on palvellut hyvin ja on tyylikäs. Tota Samsungin Syncmasteria on kehuttu paljon, joten se on varmaan hyvä ostos. Myös 2 gb on mulla keskusmuistia ja hyvin pelittää pelit ilman ongelmia. Muistien laaduista ja merkeistä en kuitenkaan tiedä. Niin ja tosta kokoamisesta. Itse en ole uskaltautunut kokoamaan konetta (teki Jimmsiltä 50e lisää), mutta kaveri kokosi ja sanoi, että on helppoa että et voi laittaa osia väärin. ja ne osat pitää laittaa varovaisella kädellä.