Uusi Nokian luuri hankinnassa.

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi pahapojke 28.10.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. pahapojke

    pahapojke Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Iltaa kaikille! Olen ajatellut kesätyörahoilla hankkia uuden luurin, joka saisi olla merkiltään Nokia, nokiaa täytyy aina tukea :) Elikkäs suostun maksamaan kännystä sen max 350e, sekin kädet täristen rahat annetaan kassantädille. Eli sais olla suht halpa, mutta laadukas. Ominaisuuksista sen verran, että täytyy olla musiikin kuuntelulle mahdollisuudet ja laadukkaat äänentoistot ym. Helppokäyttöinen (sitä kaikki nokiat varmaan ovat?) ja akunkesto mahdollisimman pitkä. Koska ei viitsi joka välissä pistää lataukseen. Luuri sais olla myös kestävää laatua koska oon rähmäkäpälä, ja rähmäkäpälät rikkoo kaiken! Kosketusnäytöllinen ois kiva, koska oon käyttäny aina tällästä ns. vanhanaikasen mallista puhelinta ja kännyostoista on kokemusta 5-6v takaa eli apu ois tarpeen! Nokia xpressmusic 5800 tuntuis ihan ok-valinnalta, mutta häiritsee noi arvostelut tuosta. Näyttäis olevan muovinen sekä näyttö mahtaa olla rikkoontumisherkkä? Sen sijaan akun kesto hyvä, sekä äänenlaatu?



    Joo heittäkää jotain ehdotuksia tänne päi. Jos jaksoitte lukea :)

    PS. Sitten vielä sellanen asia, että kun tällä varmaan pääsee nettiin tai jotain? Niin pääsenkö tällä mun prepaid-liittymällä mihinkä ja jos pääsen niin maksaako se tyyliin 5e/min? Vai vaikuttaako liittymä mitenkään nettimaksuun. Eli netissäkin voisin käydä muutaman kerran päivässä eli joku liittymäkin vissiin ois aika passeli?
     
    Viimeksi muokattu: 28.10.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu