Etsisin uutta näyttöä tuohon 150 euron hintaan. Onko näistä näytöistä mihinkään? Saa ehdottaa samaan hintaan muitakin, jos on hyväksi koettu.
No tuo ensimmäinen on mulla, ja voin sen todeta vain maailman parhaaksi näytöksi. Koska se on LG, siinä ei ole tyyppivikoja eikä kuvavirheitä, siinä on hyvä vasteaika ja kontrasti, hyvät säätömahdollisuudet niin kuvanlaatuun kuin katselukulmaan, katselualue on laaja (hyödyllinen, jos 5 ihmistä katsoo leffaa samalta näytöltä) ja on vielä todella nättikin. Tosin tuo toinen on isompi, joten suosittelisin ottamaan sen. Jos kuitenkin pari tuumaa ei merkkaa mitään, suosittelen LG:tä.
Tuo Smancin ehdottama ois aika passeli hintansa puolesta. Mutta ostan varmaan tuon LG, kun sen voi nopeasti hakea tuosta viereisestä Gigantista.
Joo, tehdään näin: sinä menet Giganttiin niin minä pistän (viimeinkin) Tuon BenQ:n tilaukseen. Saadaan hyvät mähinät BC2:ssa FullHD resolla ja pääsee GTX 275 oikeuksiinsa.
Kuulostaa hyvältä. Tai onhan minulla vielä aikaa miettiä, kun konekkin on ken ties missä. Kun ei perjantaiks tullut.