juu eli kertokaas kumpi näistä kannattais ottaa? Chaintech A-FX98 GeForce FX 5900 128MB DDR, TV/DVI-out, VIVO, 850MHz/256 bit näytönohjainkortti. Uusin nVidia GPU tuo elokuvamaiset grafiikat näytöllesi uskomattomin värein ja realistisisen tuntuisilla efekteillä. Koe GeForce FX niin kuin se kuuluu kokea! Microsoft DirextX optimoitu, 9.0 tuettu. Täysi OpenGL 1.4 tai vanhemman tuki. Vai Tämä? Creative GeForce FX 5900 128MB TV/DVI näytönohjainkortti. FX Ultran pikkuveli, jossa alempi kellotaajuus, mutta huomattavasti edullisempi hinta. Suoritin piirtää jopa 3.2 miljardia tekseliä sekunnissa. Kortissa oleva 128 megatavun ja 700 megahertsin muisti yhdessä 256 bitin ja 400 megahertsin suorittimen kanssa tarjoavat huipputehoa missä peleissä tahansa. Tämä ultratehokas näytönohjain tukee täydellisesti DirectX¸ 9.0 -rajapintaa ja AGP 8X/4X/2X -väylää sekä monia NVIDIA:n ominaisuuksia, kuten kehittyneisiin verteksi- ja pikselivarjostuksiin sekä erikoisefekteihin tarkoitettua CineFXT 2.0 -teknologiaa, markkinoiden nopeinta reunojen pehmennystekniikkaa Intellisample HCT:tä ja nView-moninäyttötukea. nykyinen näyttis on Gforce ti 4800se. kuinka paljo nopeampia noi fx kortit oikeastaa ovat?
Jonkin verran, mutta jos haluat pelata DX9 pelejä pätkimättä ja parhaalla kuvanlaadulla, sijoita radeoniin.
nii piti viel kertoo et ei oo paljo valuuttaa pistää noihi näytöohjaimii max 400€ ja mielellää ottaisin NVIDIAN kortin=) mut jos on jotai radeon korttei mikkä on "parempii" ja max 400€ hintaluokkaa pistäkää tietoo.
oon kuullu että toi radeon 9800 pro olis hajonnu parilla tyypillä jo viikon käytön jälkeen. outo juttu.
Minä en vaihtas vielä tota näytön ohjainta mikä sinulla jo on..vaan odottasin vielä uusien ilmestymistä/hinnan laskua =) sillähän pitäs pelien jo pyöriä..
ostin just geforse fx5600 ihan p...a ei muuten mut oli rikki heti kun pistin koneeseen suosittelen radeonia se on ihan ok ja jopa kestävä valinta! mutta omapahan on asias geforse tukee directX 9 et tulevaisuuden kannalta hyvä ostos!!
No jos haluat laittaa rahaa siihen et hyödy mitään niin osta geforce mut 50 euroa halvemmalla yleensa saa saman tehosen radeonin
mulla o geforce 4 ti4600 ja toimii hyvin pelit. välillä pientä pätkimistä. ostan sit uuden ku noi radeonit/geforce FX:ät halventuu.