Uusi näytönohjain tilattu

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Make293 25.01.2008.

1. Make293

Make293 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eli tilasin uuden näytönohjaimen alakerran koneeseen (X1950) ja nyt olen lueskellut hiukan näitä foorumeja ja törmännyt sellaiseen että vanhat ajurit pitäisi poistaa. Joten teenkö niin että pistän uuden kortin kiinni menen windowsiin poistan vanhat ajurit -> haen netistä uudet catalyst ajurit -> ja tadaa. Vai?

2.  
  3. Maizzi

Maizzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen että lataat netistä uuden kortin ajurit -> poistat vanhat ajurit -> sammutat koneen -> pistät uuden kortin kiinni -> asennat uudet ajurit.

Näin minä tuon operaation teen :)

4. Make293

Make293 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pahoittelen että tämä on väärällä aluella. Alueen saa muuttaa ken osaa. Toiseksi tässä on yksi pulma vielä ostin uuden näyttiksen koska vanha meni rikki. eli miten tässä tilanteessa teen? Ja koneessa ei ole integroitua korttia.

5. Kaakatus

Kaakatus Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Laita uusi kortti vanhan tilalle ja mene vikasietotilaan (mielellään siihen missän verkko-ominaisuudet mukana) rämppäämällä F8:sia käynnistyksessä ennen Windows logoa. Vikasietotilassa voit poistaa vanhat ajurit ja asentaa/ladata uudet.

6. Make293

Make293 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no kiitos tehdään näin. Toivottavasti kortti tulee pian en tykkää jakaa omaa konettani :). Muutes ihan offtopic eli kun mun koneessa tapahtu silleen et laitoin väärät resot niin näytössä ei näy mitään niin miten voin vaihtaa asetukset takaisin. Kävin vikasietotilassa mutta siellä oli ihan omat asetukset.

7. Kaakatus

Kaakatus Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse en keksi parempaa tapaa tähän hätään kuin poistaa ajurit vikasietotilassa ja "normaalipuolella" asentaa ne uudestaan.

Jaa tämä sivu