Tarkoituksena olisi ostaa uusi näppäimistö. Hintaa saisi olla max 100€ Oon katsellu tota Roccatin valo näppistä. Onko jollain kokemuksia? Jotain muita ehdotuksia? En mielelläni haluaisi logitechin näppäimistöä.
Ilmeisesti joku höpö pelinäppis hakusessa? Razer Lycosa Gaming keyboard SE/FI http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RAZ081?t=false Siinäpä ois niil valoilla varustettuna varmasti laadukas.
Joo kyl mä henkilökohtaisesti suosittelen sellasta mikä sopii sormille ja käteen, et kauppaa testaa jos on mahollista. Mutta jos haluat pelinäppäimistön niin Microsoftin Reclusa näyttäisi ihan pätevältä siihen tarkoitukseen. Mut tosiaan jos muutakin oot hankkimassa ni otappa näppiksen budjetista pois jonku verra ja laita se johonkin muuhun mukavaan .
Mikki softan sidewinder Razer lycosa itse omistan ja tykkään eteenkin läppäri maisista näppäimistä. G11 tai G15 ei koskaan huono valinta...
Jos haluat ohjelmoitavia näppäimiä : Logitech G11 Jos haluat ohjelmoitavia näppäimiä ja näytön : Logitech G15 (G19 uudempi, hienompi ja parempi, mutta maksaa jo 170€) Jos et tarvitse mitään noista, osta joku Logitechin 20€ "littana" näppis. Säästät paljon rahaa ja ainakin itsellä ne sopivat paljon paremmin kädelle kun näpä pelinäppikset E: Allekirjoituksessa taitaakin lukea, että sinulla on jo G15. Ja en huomannut ette halua logitechiä. Sitten kannattaa ostaa tuo Lycosa. Sen näppäimet ovat vähän erilaiset, mutta mielestäni paremmat.