Uusi medialäppäri - neuvoja kaivataan

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Supanarri 26.09.2012.

1. Supanarri

Supanarri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen multimediatuotannon opiskelija, eli kone olisi muussakin kuin surffailu ja sähköpostin tarkistelu käytössä. Lähinnä kuvanmuokkaus ohjelmia, editointia pienellä tasolla yms työskentelyä.
    Opettajani ehdotti Macbookin hankkimista, mutta hinta hirvittää. Olen avoin kuitenkin kaikille ehdotuksille, sillä en ole erityisen merkkiuskollinen ja etsinnässä on nimenomaan paras hinta-laatusuhde. Tärkeimmät ominaisuudet ovat se, että kone pystyy pyörittämään helposti useampaa ohjelmaa, nopea ja kivuton käyttää. Hiljaisuus on plussaa. Pelailua lähinnä Minecraftin muodossa. Kannettava eritoten siksi että matkustelen suhteellisen paljon ja konetta on hyvä saada koulullekin.

Budjetti: max. 2000 €
    Toiveena olisi koneen pidempi käyttöikä, eli ei tarvitsisi päivittää heti kahden vuoden päästä.
    Näyttönä 15"-17"
    Hyvä kannettavuus
    Mielellään suomalaisesta nettikaupasta
    Käyttöjärjestelmänä winukka, mutta tarpeen vaatiessa muutkin käy.

Olen katsellut Sonyn F-sarjaa Macbookin lisäksi. Auttakaa meikäläistä löytämään hyvä, tehokas paketti :--)

2.  
  3. Voltaren

Voltaren Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kai minä nyt sitten vastaan, kun kukaan muu ei ole viitsinyt.
    Kysymäsi budjetti mahdollistaa minkä tahansa tietokoneen oston, eli ole hyvä ja osta mitä haluat.

Jaa tämä sivu