Uusi langaton hiiri

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi grimcele 21.07.2012.

1. grimcele

grimcele Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei vaan

Uusi langaton hiiri olisi hakusessa korvamaan vanhan Microsoftin 5000 laser mousen josta nyt muutaman vuoden jälkeen on rulla mennyt jumiin.

Onko kellään suositella hyviä langattomia, joissa on perus nappien lisäksi ainakin noi edellinen/seuraava painikkeet. Kokoakin saisi olla, eli noin 12cm pituinen, ettei tartteis sormenpäillä taiteilla.

Kiitoksia :)

Niin ja hinta mielellään alle 70 euroa

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olen varmaan jo 5 vuotta käyttänyt Logitechin MX610 laserhiirtä ja olen edelleen siihen varsin tyytyväinen.
    http://www.amazon.com/Logitech-Cordless-Laser-Mouse-931350-0403/dp/B000BFO4OC

Itsellänikin oli aikoinaan vaikeuksia löytää "aikuiselle" miehelle tarpeeksi pitkää ja käteen istuvaa mallia mutta tämä lähes 13cm pitkä ja n. 6,5cm leveä on sittemmin osoittautunut varsin mukavaksi jopa pitkienkin koneen käyttöistuntojen ajaksi. Valitettavasti sitä ei enää tehdä mutta käy jossain kokeilemassa vaikkapa Logitechin M510 mallia joka on aika lähellä samaa kaliiperia (65 x 121 x 41 mm) eikä ominaisuuksissakaan ihmeemmin eroja ole vaikka se kätisyydeltään onkin ns. yleismalli ja tuo minun MX610 oli pelkästään oikeakätisille. Eikä ainakaan maksa paljon. Mutta juuri siksi en ole aivan varma onko se aivan yhtä laadukas kuin tämä minun mallini...
    http://www.amazon.com/Logitech-910-001822-M510-Wireless-Mouse/dp/B003NR57BY
    http://www.youtube.com/watch?v=1eXKW-aGkkQ

Viimeksi muokattu: 21.07.2012
  4. Peku

Peku Active member

Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Jos löytyy "tee se itse miehen" innokkuutta ja tuo entinen hiiri on muuten hyvä, niin miksipä et vaan kokeilis korjata?
    Kaveri oli jo viskaamassa hiirtä roskiin vuos sitten niin mie sitten otin sen ko se ei sillä kuulemma tee mittään, menin kotia revin teflon tassut irti hiiren pohjasta ja ruuvasin auki.
    Pätkäsin johosta noin 10 cm pois (tiesin mistä päin piuha poikki:) ), yhistin johot taas uuestaan (jesarilla, ei ollu tinaa -.-) ja löin homman pakettiin ja pikkusen teippiä tassuiksi. Toisessa kokoonpanossa on sama hiiri ja kyllä ne tuntuu molemmat yhtä mukavilta. Hiiri ollut käytössä nyt vuoden ja vielä pelaa :) eikä ole käynyt uusi hiiri mielessäkään.

Suosittelen siis kokkeilemaan korjata hiiren, eihän siinä menetettävää ole. Voi hyvin olla että joku pikku osa vain hypännyt paikoiltaan. Toki jos rahaa on ja ei kiinnosta yrittää korjailla niin uus vaan tillaukseen.

Ps. ite tykkään pienestä korjailusta/näpertelystä, kuten mahdollisesti tekstistä ilmi käy

5. zuux_31

zuux_31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osta langaton Sidewinder hiiri, siitä löytyy taakse, eteen ja kaksi peukalonäppäintä. Hiiri on myös varsin isohko ja itse pidän sen massivisesta rakenteesta. Miinuksena on ainoastaan ollut alkuperäisen patterin kesto (noin 12h pelikäytössä). Tosin siinä vastaanottimessa piuha latausta varten, jolloin sessiota ei tarvitse lopettaa :)

Hintaluokka mulla tais olla 64 euroa :)

6. zuux_31

zuux_31 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Fail Triplapostaus :(

Viimeksi muokattu: 07.08.2012
  7. zuux_31

zuux_31 Member

Kiitokset: