"uusi laite löydetty"

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi weirdfell 28.09.2006.

1. weirdfell

weirdfell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heissan kaikki.=)
    Yritin tuossa asentaa Bluetoothille ohjelmaa Bluesoleilin avulla.
    No asennuksen aikana varpilla 10 kertaa tuli ilmoitus että ohjelma ei ole läpäissyt Windows-logo testiä ja blaa blaa.
    No kyllästyin sitten kohdassa "serial port" kun asennus ei vain edennyt koska kaiken aikaa tuli tuo em ilmoitus ,vaikka painoin jatka asennusta.

Do di ja kysymys kuuluu ,Miksi nyt aina käynnistyksen yhteydessä kone alkaa harrastamaan samaa asennusta ja kaipailee jotain levyä asentaakseen tietyn tiedoston Serial portsiin vaikka mun koneella ei ole edes sitä ohjelmaa,koska en siis asentanut sitä,ja kuinka voisin päästä eroon siitä.

Ja toka question. Mulla on kaksi poikaa jotka haluavat tulla nörteiksi mutta jo 11 12 vuotiaina he kuvittelevat tietävänsä kaiken ja sotkevat kuitenkin konettani aika ajoin...
    Nyt on tullut sellainen ihmetys että en pääse ohjelmien sisälläolevien linkityksien kautta suoraan "pääkallopaikalle" eli oletetaan että sygate firewall ja haluan mennä linkin kautta suoraan itse paikkaan niin ei yhdistä vaan liputus loppuu het siihe ja on vain valkoista nokan eessä, ja tämä on jokaisen koettamani koneellani olevan ohjelman ongelma, eli ei pääse ,ja mistähän se johtuisi ?
    Kiitän jo vaikka vasta kysyin :)

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Onko laitehallinnassa jotain laitteita keltaisella huutomerkillä?

Haluaisitko hieman selventää tuota jälkimmäistä kysymystä?

4. weirdfell

weirdfell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuh. Siis oletetaan että mulla on esim Siemens data suite ohjelma.
    Ja ikkunassa on vaihtoehtoja vaikka mille,no haluaisinkin käydä hakemassa vaikka uuden skinin ohjelmaan osoitteesta joka on siinä ikkunan alalaidassa esim "get skins" ja klikkaan osoitetta ni mun koneeni ei enää tajua yhdistää vaan tulee blank sivu ja sen jälkeen avaan explorerin ja teutaroin hetken ennenkuin olen skineissä sitä kautta ?Ja tämä toistuu kaikissa ohjelmien sisäisissä olevissa linkeissä.. hmmm capish ? :)

Ja se eka ongelma meni menojaan kun kolmannesta eri paikasta latasin bluesoleilin ja asensin niin nyt oli sellainen proggis joka toimii ...

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu