Moro. Olisin nyt uutta konetta ostamassa ja ajattelin tulla tänne pyytämään apua kun en itse tiedä mitään tietokoneista. Eli budjetti on 1000 euroa ja pitäisi olla myös näyttö tuossa hinnassa mukana. Tarkotus olisi saada kone jolla pystyisi pelaamaan näitä nykyajan pelejä ihan hyvillä grafiikka asetuksilla.Eli jos joku voisi joltain sivulta tehdä ostoslistan niin olisin kiitollinen.Näppäimistöä ja hiirtä en tarvitse.Käyttöjärjestelmä pitäisi olla Vista. Ja jos minun ei ole järkeä ruveta ostamaan näitä osia erikseen niin olisko tämä HP:een kone + näyttö paketti hyvä (hintaa tuolla paketilla on 999 euroa): HP a6232 pöytätietokone ja 20,1" HP w2007 näyttö Tietoja: * Prosessori: AMD Athlon 64x2 4400+ * Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8500GT 512MB * Muisti: 2GB DDR2 * Kiintolevy: 320GB 7200rpm * Optinen asema: DVD+/-RW double layer, LS * WLAN: kyllä * Firewire: kyllä * Muuta: muistikortinlukija, langaton hiiri ja näppäimistö, TV-viritin * Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Premium.
Tolla HP:n koneella ei paljon pelailla Tässä sulle paljon tehokkaampi kone kuin tuo HP... Mukaan laitoin normaalin 19" näytön!
Pärjääkö tuo näytönohjain mitenkään geforce 8800 GT:eelle? (olen tietämätön) ja sitten vielä saisko tosta paketista järkevästi halvempaa kun tulee vielä se kasausmaksu kun en tietenkään osaa itse kasata. P.S onko mitään tietoa kasaavatko MJT Finland,PoroPekka,Famiko tai SmartIT koneet ja millä hinnalla?
Tuo HD 3850? No eihän se tietty pärjää, mutta tohon hintaan on ihan ok kortti! Jos itse saisin päättää, niin hiukan budjettia nostaisin ja ostaisin 8800Gt:n!
Kyllähän jollain E4*00 sarjalaisellakin pärjää, jos vaikka hiukan kellottaa prossua sitten. Näyttis on kuitenkin tärkeämpi osa pelikoneessa
Ok, voisitko tehdä uuden ostoskorin, jossa olisi CLUB 3D GF 8800GT 512M ja INTEL CORE 2 E4500 2.2GHZ 800, en itte osaa käyttää tuota hintaseurannan ostoskori systeemiä?
Intelit ovat tehokkaampia! ja jos intelin prossusta meinaa teho loppua, niin sitä on helppo kellotta, toisin kuin AMD:n prossuja!
Jep. tolla koneella pärjäilee hintaa tietty saa pois hiukan, kun ottaa 320Gt:n kovon ja Abit IP35-E emon! Tässä on paketti jossa on Ip35-E emo ja 320GT:n kovo, mutta tehokkaampi (E6550) prossu IP35-E emo on ihan hyvä jos ei ole tarvetta firewirelle!
Kaksi viimeistä pakettia ovat oikein hyviä, mutta niistä on päässyt keskusmuistit unohtumaan... 2 tai 3 giga tavua ddr2 800 mhz muistia ja kone on siinä.
Joo eli tein nyt vielä tämmösen verkkokaupassa: -Antec Sonata III - ATX-kotelo, 500W ATX12V v. 2.0 -virtalähde. -CLUB 3D GeForce 8800GT 512Mb GDDR3 -näytönohjain PCI-E-väylään -Transcend JetRam 1GB DDR2 800Mhz DIMM 5-5-5 (2kpl) -Abit IP35-E ATX-emolevy Intel LGA 775 -suorittimille -Samsung T166 320GB 7200RPM SATA 3,0 Gbps kovalevy -Microsoft Windows Vista Home Premium - täysi suomenkielinen päivitysversio DVD:llä -BenQ FP202Wa 20" Wide -laajakuvanäyttö. -Intel Core 2 Duo E4500 -prosessori, boxed.Core: AllendaleClock -Samsung SH-S182D/BESN 18X DVD+/-RW SILVER. Hinnaksi tulee: 946.00 € Onko tässä nyt kaikki oikein? Tein tän verkkokauppa.comissa sen takia kun se on niin lähellä kotiani niin ei tarvitse ruveta lähettelemään postissa osia takaisin jos menee rikki.., mutta voisiko joku katsoa tuota ja kertoa onko kaikki osat yhteensopivia jne? Ja tietääkö kukaan onko verkkokaupalla jonkinlainen kasauspalvelu ja paljonko maksaa?
Joo ihan ok paketti on! Kannattaa käydä kysymässä sitä palvelua, mielestäni siellä on kasauspalvelu. hinta on ~50€ varmaankin.