Elikkäs olisi tarkoitus hankkia seuraavanlaiset roinat: Kotelo: Antec Sonata III Emolevy: Abit IP35-E Prosessori: Intel Core 2 Duo E8400 Muisti: Kingston HyperX 4GB DDR2 800MHz Näytönohjain: Club 3D GeForce 8800GT 512MB Kiintolevy: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 DVD-asema: LG GSA-H55L 18x DVD+/-RW Näyttö: Samsung SyncMaster 226BW 22" Näppäimistö: Logitech G15 Hiiri: Razer Lachesis White Hiirimatto: SteelSeries QcK Medium Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows XP Home Fin OEM Osat Verkkokauppa.comista ~1300€. Arveletteko koneen tehojen riittävän kuinka pitkälle? Onko kokoonpanossa parannettavaa? Windows XP:ssä pysyn paremman suorituskyvyn takia vielä jonkin aikaa joten älkää suositelko Vistaa.
Ei se vista juurikaan hitaampi ole uusissa koneissa. Edes peleissä. Ymmärrät kai että tuolla xp:llä käytössäsi on vain 3gigaa muistia.
esakom voisi miettiä sitäkin, että tässä tapauksessa siitä gigan muistista maksettaisiin yli 100€, että sitä voitaisiin käyttää.
Kyllä se kannattaa melkein se Vista ottaa pelikäyttöön DX10-tuen takia, ei se sen hitaampi ole kuin XP. Ja tulee siinä muutakin kivaa mukana
Aiotko itse koota tuon paketin? Verkkokaupassa se maksaa nimittäin 150e->, kun taas esim Jimm's Pc Storessa 50e. Ja tuota 8800 gts:ääkin saa jo aika halvalla, eli siihenkin voisi vaihtaa. Ja Kingstonin muisteilla häikkääollu ton emon kaa. Liekö sitten korjattu se ongelma tj?
Itse aion koota... Osat on jo toimtuksessa ja pari muutosta tuohon sitten tuli. Prossuksi e6850 kun tuota e8400 pitäis odottaa muutama viikko ja muutaman kk:n päästä vois jo hankkia jonkun pätevän quadcoren. Muistit vaihtu G.Skillin vastaaviin ja dvd-asema sata väyläseks sekä käyttis vaihtu siihen Vistaan.
Vaihas nyt nopeesti takas tuohon uudempaan prossuun. tulee kaduttamaan ja paljon jos nyt tilaat tuon E6850:sen. E8400 syö vähemmän virtaa käy viileämpänä ja on nopeampi.
Hiiri olisi parempi: IE 3.0 ja näppäimmistö g11 jos et tarvitse näyttöä näppäimmitössä hiirimatto on hyvä itsella sama
Juuri näin. Itse otin huonon näyttiksen, koska halusin koneen heti kasaan. Kadun vielläkin, 6kk myöhemmin, sitä päätöstä. Nyt on huono näyttis koneessa, jos olisin odottanut muutaman viikon niin pyöris pelitkin kunnolla.