Näytönohjaimeksi: XFX GeForce 8800 ULTRA XT 768MB DDR3 Emolevy: P5N32E-SLi Prossu: INTEL E6850 CORE2D 3.0GHZ 1333/4M S775 Äänikortti: X-FI fatal1ty gamer Kotelo on sit: Antec P190 ja sen omat powerit 1200W Siinäpä ne. Kaik muut ois tuloillaan mut toi näyttis EI oo EES tilauksessa kun en tiä noista XFX näyttiksistä et minkälaisia ne on, jos jollain parempaa tietoo pistäis ystävällisesti viestiä ja kertois kokemuksista TAI ehdottaa tilalle jotain PAREMPAA!. P.S. Oishan sille rahalle muutakin käyttöä mut ny se hassataan koneeseen.
Sinuna ostaisin 8800 gts näyttiksen ja sitten keväällä uuden nVidialaisen. 8800 GTX on mielestäni tuhlausta, ULTRAsta puhumattakaan, sillä se on suurinpiirtein kellotettu GTX. Näin itse tekisin. Ja prosessoriksi olisin ehdottomasti ottanut Intel Q6600 G0. Kotelo on niin suuri ylilyönti että ihan tuppaa naurattamaan.
minkälaiseen käyttöön kone tulee ja millasia pelejä oot ajatellu sillä pelata?[/quote] Eiköhän toi mene puhtaaseen peli käyttöön. Uusimpia pelejä ja mitä on uunista ulos tulossa. fundat <-- Naura pois mun kotelolle mut ku vanhaan ritsaan ei mahdu toi 8000 sarjan näyttis sisuksiin vastaa kiintolevy kelkkaan. Mut sä et tuu tietään et mitä suunnittelen joten elä puutu olemattomiin ja MUUTEN kiitos tost näyttis kannasta tuota pitää harkita. Mites noiden muistien kans Muisti = 320MB vai Muisti = 640MB kun kummassakin on muisti väylan leveys sama 320bit.
ota se 8800gts 320mb ja tilaa myös muistit, niin konekin voi tulla päälle edit. toi sun kotelovalinta kyllä pikkasen ihmetyttää, sillä puolet halvemmalla oisit saanut antecin p182:sen. (offtopic) mitä sä sitten suunnittelet, kerro meille?
marraskuussa? nvidialta pitäisi tulla 9000sarja ja huhuttu 9800gtx pesisi 8800ultra yli 2x nopudella ja hintaa 400-600€. Ja sitten ehdottomasti q6600 ja vaikka joku tehokas jäähy ni kellottuukin vielä kivemmin vaikka kyllä minä boxedilla sain 3.2ghz. PS eikös tuo kotelo maksa 500€?
cmon ei puututa koteloon ja muistit on CORSAIR DOMINATOR 8000 sarjaa SANOKAA sit minkä merkkinen 8800GTS tirpastaan.
Koko höskä jäähdytetään vedellä jossain vaiheessa ja mahd. vähän jää ulkopuolelle roinaa. ja tossa kotsassa oli se kaikki mitä tarvitsin.
P182 kotelossakin olisi läpiviennit vesijäähylle Suosittelen tosissaan harkitsemaan tuota P182 koteloa, mutta jos on selvät suunnitelmat niin mikäs minä olen neuvomaan =) Näyttiksen merkkiin ei kannata katsoa, katso hintaan. Halvin mahdollinen ostoslistalle. Näyttiksissä ei eroa muuta kuin mainostarrat ja ehkä jonnkun demon saat kaupanpäälle. Näyttiksestä kannattaa omasta mielestä ottaa 320mb versio, sillä 640mb versio ei anna niin suurta teho hyötyä _isoillakaan_ näytön tarkkuuksilla.
Värityksetkin taitaa olla vähän erilaiset. Pitää sen verran itsenkin mainostaa että tilailin viime viikolla tuon GunBlack P182 kotelon ja tässä sitä nyt innolla odottelen. Vielä kun nVidian uudet näyttikset tulee niin olen lopullisesti köyhä.