Moro! Tarkoituksena hankkia pojalle 1k€ budjetilla mahdollisimman hyvin pelaamisen soveltuva keskusyksikkö. Näyttö, pelihiiri ja näppis löytyy jo valmiina. Itse kasataan ja asennetaan käyttis ym. Budjetti?: 999,99 eur Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: ei Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: ei Ylikellotatko prosessoria?: Ehkä Kotelon koko: Suuri (XL/E-ATX)/Tavallinen (ATX)/ Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ledit plussaa Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: ei Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En kumpaakaan Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä, SSD M.2 mieluiten Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Näyttö päivitetään myöhemmin. Tähän voisi suositella laadukasta 24-27" pelinäyttöä max 200eur budjettiin.
Ohoh.. olin laittamassa tilaukseen kyseistä pakettia mindfactorysta, mutta tökkäs siihen että eivät enää nykyisin toimitakaan ilman VAT:ia. Tästä minulla ei ollut mitään tietoa. Voisitko katsoa budjettiin sopivan paketin jostakin suomalaisesta verkkokaupasta?
Mindfactorystä saa tilattua mailboxden kautta: https://keskustelu.afterdawn.com/threads/mailboxde-com-ista-tilaaminen.766945/#post-5144883 tuossa nyt paketti jimssiltä: